בתום קרב ירי ממושך: המחבל שביצע את הפיגוע המשולב – חוסל

    שלמה ריזל No Comments on בתום קרב ירי ממושך: המחבל שביצע את הפיגוע המשולב – חוסל

    אשר ישלטו היהודים: בתום מצוד נרחב, איתר השב"כ את מקום מסתור המחבל בכפר עבוין | כוחות מיוחדים של ימ"מ צרו על מקום מסתורו, המחבל פתח באש לעבר הכוחות | כוח מיוחד חיסל את המחבל | ראש הממשלה: "ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מי שפוגע" |עוצמה יהודית: "לא היה כל צורך בכח מיוחד שינהל ירי ממושך אל מול המחבל"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום כי הערב (שלישי) בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי, הימ"מ וצה"ל, נהרג במהלך ניסיון מעצרו עמר אבו לילא, המפגע אשר ביצע את פיגוע הדקירה והירי בטרמפיאדה בצומת אריאל וצומת גיתי אבישר בו נהרגו חייל צה"ל סמ"ר גל קיידאן ז"ל, הרב אחיעד אטינגר ז"ל וחייל נוסף נפצע באורח קשה.

    בזמן כיתור המבנה בו הסתתר בכפר עבוין, פתח המפגע באש לעבר כוחותינו ונהרג במהלך חילופי האש. אין נפגעים לכוחותינו.

    הפעילות הערב של שב״כ , ימ״מ וצה"ל היא שיאו של מאמץ מודיעיני ומבצעי שהחל מיד לאחר הפיגוע, במהלכו הופעלו יכולות מודיעיניות, מבצעיות וטכנולוגיות שונות אשר הביאו לאיתורו של המפגע הערב במבנה בו הסתתר בכפר עבוין.

    ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו הגיב לחיסול: אני מברך את השב"כ, הימ"מ וצה״ל על פעולה מהירה שהביאה לחיסול המחבל הנתעב שרצח את סמ״ר גל קיידאן ז"ל ואת הרב אחיעד אטינגר ז"ל. ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מי שפוגע באזרחינו וחיילינו".

    השר לבטחון הפנים ונושאים אסטרטגיים גלעד ארדן: אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם. אין נחמה על האסון ועל התוצאות הטראגיות של הפיגוע בו נרצחו גל קיידאן והרב אחיעד אטינגר ז״ל אך שוב העברנו את המסר החשוב, שלוחמי הימ״מ של משטרת ישראל יחד עם השב״כ וצה״ל יעשו הכל כדי ״לסגור חשבון״ עם המרצחים הפלשתינים הארורים. נמשיך לרדוף את המחבלים המתועבים בכל חור בו יסתתרו. "אֲשֶׁר יִשְׁלְטוּ הַיְּהוּדִים הֵמָּה בְּשֹׂנְאֵיהֶם".

    עוצמה יהודית בתגובה לחיסול המחבל: "אנו מברכים על חיסולו של המחבל הנתעב שרצח את הרב אחיעד אטינגר ואת סמ"ר גל קיידאן הי"ד, אך יחד עם זאת שוב היינו עדים לכבילת ידיהם של כוחות הבטחון: לא היה כל צורך בכח מיוחד שינהל ירי ממושך אל מול המחבל, וברגע שמיקום המחבל נודע לכוחות צריכה הייתה להינתן הוראה לירי טיל על הבית, ובכך לדאוג לחיסול המחבל בוודאות מבלי לסכן את הכוחות".

    photo_2019-03-19_22-00-01

    הבית בו הסתתר המחבל:



    0 תגובות