הציבור נוטש: כחול לבן לראשונה מתרסקת, ש"ס בירידה

    איתי גדסי No Comments on הציבור נוטש: כחול לבן לראשונה מתרסקת, ש"ס בירידה

    לאחר הכותרות שעלו בהקשר של גנץ, סביב הפריצה האיראנית למכשיר הסלולארי שברשותו. ההקלטות על הרצון להקים ממשלה בכל מחיר. לראשונה הליכוד עובר את כחול לבן בשלושה מנדטים | חשש בקרב המפלגות החרדיות: ש"ס ויהדות התורה מאבדות כשלושה מנדטים | והאם הציבור רוצה את נתניהו?

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר חדש שערך וואלה מגלה, כי מפלגת 'כחול לבן' שרק לפני שבועיים החלה את קמפיין הבחירות מאבדת את הבכורה למפלגת הליכוד בפעם הראשונה מאז הקמתה. המפלגה שהייתה בתחילתה על גלי אהדה של 36 מנדטים, יורדת ל-29 מנדטים. הליכוד מתאוששת ומחזירה אליה את המצביעים שהלכו ומתחזקת ל-32 מנדטים.

    גם בקרב המפלגות החרדיות, אין בשורות טובות, קשה לדעת האם הסקרים אכן מראים על מגמה מסויימת בקרב הציבור של ש"ס. ש"ס יורדת ל-4 מנדטים, ויהדות התורה ל-6 מנדטים.

    בשאלת מי הראוי ביותר להיות ראש ממשלה, בני גנץ גם מאבד גובה ורק 28% מהציבור תומכים בו, לעומת נתניהו שסוחף 46% מהציבור. אף אחד מהם, 18%.

    התוצאות המלאות: הליכוד – 32 מנדטים. כחול לבן – 29 מנדטים. חדש ותע"ל – 9 מנדטים. העבודה – 8 מנדטים. איחוד מפלגות הימין – 7 מנדטים. הימין החדש – 6 מנדטים. יהדות התורה – 6 מנדטים. מרצ – 6 מנדטים. ישראל ביתנו – 5 מנדטים. ש"ס – 4 מנדטים. כולנו – 4 מנדטים. זהות – 4 מנדטים.

    יחד, גשר, צומת, וכל השאר לא עוברים את אחוז החסימה.



    0 תגובות