נתניהו סייר בשילה הקדומה: "זאת עיר הבירה הראשונה שלנו"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נתניהו סייר בשילה הקדומה: "זאת עיר הבירה הראשונה שלנו"

    ראש הממשלה יחד עם מושל ארקנסו מייק האקבי, סיירו בשילה הקדומה שבשומרון. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בסיור: "אני מאוד מתרגש להיות כאן. באתי הנה לראשונה ב-1967, אחרי מלחמת ששת הימים. אני זוכר שבניווטים הלכתי לתל-שילה לראות את שילה הקדומה, בירת ישראל"

    נתניהו בסיור בשילה צילום: לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    *ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (שלישי) בשילה הקדומה, יחד עם מושל ארקנסו לשעבר מייק האקבי וראש מועצת מטה בנימין ישראל גנץ.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בסיור: "אני מאוד מתרגש להיות כאן. באתי הנה לראשונה ב-1967, אחרי מלחמת ששת הימים. אני זוכר שבניווטים הלכתי לתל-שילה לראות את שילה הקדומה, בירת ישראל.

    הנה, היא קמה לתחייה. בתוכנית "מורשת" הקמנו כאן מרכז מבקרים כדי שכל יהודי וכל תייר בישראל יוכל לבוא ולראות את הבירה הראשונה שלנו. זה מרגש. זו עדות לקשר שלנו עם ארץ ישראל ולפלא הגדול של תקומת ישראל".

    את הסיור בשילה הוביל, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, "ביקורו של ראש הממשלה היום בשילה שבבנימין הוא מסר חשוב למדינת ישראל ולעולם כולו. השורשים של העם שלנו נטועים כאן עמוק באדמה, אנחנו קוראים לראש ממשלת ישראל לחזק ולהרחיב את ההתיישבות המתחדשת כאן בשילה, בבנימין ובכל רחבי הארץ זו הדרך לחזק את החיבור בין העבר להווה של העם שלנו לטובת העתיד של מדינת ישראל".

    רה"מ נתניהו ביקר במוזיאון במקום המציג ממצאים מתקופת המשכן וחתם על חרס מתקופת המשכן בשילה "עם ישראל חי גם בשילה". רה"מ נתניהו, מושל ארקנסו לשעבר מייק האקבי וראש מועצת מטה בנימין ישראל גנץ נטעו עץ במקום.

    צפו בביקור המיוחד:

    photo_2019-03-19_16-21-52

    WhatsApp Image 2019-03-19 at 15.32.54 WhatsApp Image 2019-03-19 at 15.32.55 photo_2019-03-19_16-21-23

     

     

     

     



    0 תגובות