גבאי תוקף את גנץ: "מי שמחנה בכחול לבן – יגררו אותו לימין"

    איתי גדסי 1 Comment on גבאי תוקף את גנץ: "מי שמחנה בכחול לבן – יגררו אותו לימין"

    במסיבת עיתונאים מיוחדת שערך יו"ר העבודה, לאחר הודעתו של גנץ כי הוא מוכן לשבת עם נתניהו, גבאי תקף את המפלגה: "ב-2013 יאיר לפיד לקח את קולות המחנה ונתן אותם לנתניהו. מחנה שלם התעורר ביום שלאחר בחירות 2013 והרגיש שרימו אותו. יאיר לפיד לקח את קולות המחנה לברית אחים עם בנט ושקד"

    אבי גבאי צילום: פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר העבודה, אבי גבאי, ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת בעקבות הודעתו של המועמד לראשות הממשלה מטעם כחול לבן, בני גנץ על כך שבניגוד לדבריו הקודמים, הוא מתכוון לשבת בממשלה של נתניהו, "כשגנץ אומר בקולו שהוא יישב בממשלה של נתניהו הוא אומר שהוא לא מאמין בלהחליף את נתניהו".

    עוד הוסיף: "ב-2013 יאיר לפיד לקח את קולות המחנה ונתן אותם לנתניהו. מחנה שלם התעורר ביום שלאחר בחירות 2013 והרגיש שרימו אותו. יאיר לפיד לקח את קולות המחנה לברית אחים עם בנט ושקד. ההקלטות מאתמול מוכיחות שהם עלולים לעשות את זה שוב".

    לטענת גבאי היו אצל נתניהו שני אירועי שחיתות: "בקדנציה של נתניהו קרו שני אירועי השחיתות הגדולים ביותר בתולדות מדינת ישראל: הראשונה היא פרשת הגז, פרשת שחיתות עצומה. אני הייתי שם, כשר בממשלה וראיתי עשרות מיליארדים שנלקחו מהציבור. השנייה היא פרשת הצוללות שבה לא רק שודדים את הציבור, נתניהו גם פגע בביטחון שלנו. בקודש הקודשים. על זה יהיה שינוי שלטוני במדינת ישראל. נתניהו יוזם ומעורב עד צוואר בשחיתויות הגדולות ביותר שקרו כאן".

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דווקא אהבתי את ההברקה.