נתניהו: "לא קיבלתי שקל מעסקת הצוללות – זה נבדק במסרקות של ברזל"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "לא קיבלתי שקל מעסקת הצוללות – זה נבדק במסרקות של ברזל"

    ראש הממשלה ערך סיור נרחב בשומרון וביקר בבית משפחת הקדוש הרב אחיעד אטינגר הי"ד, ראש הממשלה ניחם את המשפחה | בפגישה עם ראשי רשויות תקף נתניהו את עלילות הדם נגדו מצד כחול לבן: "אני מבין שגנץ ולפיד מאוד נלחצו, בלשון המעטה, מהפריצה האיראנית לתוך הטלפון של גנץ ולצורך זה הם מנסים להסיט את תשומת הלב. אני רוצה להגיד לכם שזה לא מפתיע אותי שיש להם שיפוט רע כל כך, משום ששניהם תמכו בהסכם הגרעין"

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו ערך היום (שלישי) סיור נרחב בשומרון, במהלכו מפגש עם ראשי רשויות בשילה הקדומה. נתניהו התייחס לשקרים שמפיצים נגדו מפלגות השמאל: "ביחס להשמצות האלה, זה באמת השמצות מצוצות מהאצבע. אני לא קיבלתי אפילו שקל מעסקת הצוללות. הדבר הזה נבדק במסרקות ברזל על ידי הפרקליטות ועל ידי היועץ המשפטי לממשלה".

    עוד הוסיף נתניהו: "הם קבעו חד משמעית שאני לא חשוד בדבר ושאין שום דבר במעשיי. אבל אני מבין שגנץ ולפיד מאוד נלחצו, בלשון המעטה, מהפריצה האיראנית לתוך הטלפון של גנץ ולצורך זה הם מנסים להסיט את תשומת הלב. אני רוצה להגיד לכם שזה לא מפתיע אותי שיש להם שיפוט רע כל כך, משום ששניהם תמכו בהסכם הגרעין האסוני שאני נלחמתי בו ולשמחתי יחד עם הנשיא טראמפ אנחנו רואים שינוי כיוון גם בארה"ב. אבל הם לא הבינו את זה, לדעתי עד היום הם לא מבינים עם מי יש לנו עסק והם לא אלה שיעמדו בראש מדינת ישראל כדי להדוף את איום האיראני. זה לא בשבילם".

    על תוכנית השלום ופינוי יהודים: "אנחנו בשטחי מולדת. זה מדבר אלינו, זה בנשמה שלנו וזה מתממש במדיניות שלנו ובעבודה המשותפת שלנו. אני חושב שיש כאן סכנה אמיתית. לפיד וגנץ שבויים ברעיון שהדרך היחידה להשיג עתיד למדינה זה לגמד אותה, לעקור 80-90 אלף יהודים, להרכין את הראש ולקוות שהערבים יכירו בנו. אני פועל בדיוק בכיוון הפוך – בכיוון של העצמת ישראל מבחינה ביטחונית, מבחינה כלכלית, מבחינה מדינית. אנחנו מגיעים אל העולם וממנו אל העולם הערבי. זה יקח זמן, זה מאבק, אבל זאת תפיסה הפוכה. אצלם זה עתיד מתוך חולשה ואצלנו זה עתיד מתוך עוצמה. הבחירה כאן היא מאוד ברורה".

    במהלך הביקור, הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור תנחומים בביתו של הרב אחיעד אטינגר ז"ל בעלי. רה"מ נתניהו אמר לבני המשפחה: "הזעזוע הוא ענק. ממה ששמעתי על אחיעד, הוא היה אדם מופלא, אציל נפש וגיבור חיל. הכאב באובדן שלכם הוא עצום, אני מבין עד כמה הוא עמוק. אבל אני רוצה שתדעו שזה עובר כזעזוע בלב של העם כולו".

    מומעד כחול לבן לראשות הממשלה יאיר לפיד הגיב לנתניהו: "נתניהו כמו תמיד אתה מעדיף לשקר במקום לענות. הגיע הזמן שתספר לציבור שביקשת ממני עזרה מול האמריקאים כדי לטרפד את הסכם הגרעין הרע והמסוכן עם איראן. אין לך גבול. גם בנושא הזה אתה פוגע בבטחון המדינה בשביל צרכים פוליטיים. הגיע הזמן שתענה על השאלות: למה אישרת את מכירת הצוללות המתקדמות למצרים? ולמה קיבלת 16 מליון ש"ח לכיסך הפרטי על חשבון בטחון המדינה?".

    יש לציין, כי ראש הממשלה החזיק במניות חברת הפלדה, עוד בהיותו יו"ר האופוזיציה וכבר אז מכר את מניות החברה לפני ש,בנימין

    התמזגה עם החברה שקשורה לבן דודו של נתניהו. קבלת הכסף בעבור המניות הייתה הרבה לפני כהונתו כראש הממשלה. מכירת הצוללות התבצעה בשנת 2014 העובדות אינן מצביעות כלל על אפשרות של שוחד.



    0 תגובות