לידה בלתי נשכחת

    עפר גדנקן No Comments on לידה בלתי נשכחת

    המרכז הרפואי שיבא מגשים לך חלום עם מרכז מיוחד ללידה טבעית המאפשר לך לחוות את החוויה הנפלאה תוך השגחה רפואית וסיוע צמוד המעניקים מעטפת בטיחות מלאה לאם ולתינוק. בחודש ניסן (אפריל) הקרוב יפתח מחדש לאחר שיפוץ ושיפור המרכז ללידה טבעית. במרכז שני חדרים מרווחים המותאמים ללידה טבעית.

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשנים האחרונות הפך טרנד הלידה הטבעית לפופולארי במיוחד גם במגזר החרדי. נשים רבות רוצות ללדת באופן טבעי, ללא משככי כאבים ותרופות וללא התערבות רפואית שלא לצורך, מתוך אמונה פנימית שהן יכולות לעשות זאת. קורסים רבים בנושא מעלים את המודעות ליתרונות של הלידה הטבעית ואת הרצון לחוות אותה באופן חיובי ובטוח.

    "במרכז הייחודי ללידה טבעית שלנו", אומרת איריס בדרק –מיילדת ואחראית היחידה ללידה טבעית במרכז הרפואי שיבא – תל השומר, "נהנות הנשים מסביבה ואווירה רגועה ונינוחה ממש כמו בבית ומצוות מיילדות תומך שמסייע לאורך כל תהליך הלידה .

    המעוניינות מוזמנות לפגישת תאום ציפיות הכוללת  סיור והסבר על התהליך – זהו תנאי מקדים בלידה ראשונה ואפשרות בלידה חוזרת. ניתן להירשם דרך אתר שיבא או ליצור קשר עם מתאמת הקהילה למגזר החרדי ולקבל את כל הפרטים הדרושים במספר טלפון 052-666-7991



    0 תגובות