מתנדבי מד"א הצילו את חייו: המנכ"ל כובד כסנדק

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מתנדבי מד"א הצילו את חייו: המנכ"ל כובד כסנדק

    לפני כשנה וחצי הצמוטט בביתו שמגר ברק, מתנדבי מד"א שהוזעקו לביתו הצילו את חייו בעזרת מכות חשמל. עכשיו הוא רצה להודות למתנדבים והזמין את המצילים לברית ואף כיבד את המנכ"ל לשבת כסנדק | מרגש

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כשנה וחצי התמוטט שמגר ברק (46) בביתו ברמת גן. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה שכללו 6 מכות חשמל, עד שחזר הדופק והוא פונה לבית החולים במצב קשה. לאחר 12 יום בטיפול נמרץ הועבר לשיקום ולבסוף שוחרר לביתו.

    כעת, שנה וחצי לאחר שניצלו חייו, חוגג שמגר את הולדת בנו והוא הזמין לחגיגות הברית באור יהודה את צוות כונני התגובה המידית של מד"א שהציל את חייו: ישי אביטן, משה כהן ואלחנן גרוניך. מנכ"ל מד"א אלי בין כובד לשמש כסנדק התינוק הרך.

    שמגר ברק: "לפני כשנה וחצי צוות מד"א הציל את חיי. כונני מד"א, ישי, משה ואלחנן הגיעו מהר מאוד לביתי, נתנו לי מכות חשמל והחזירו לי את הדופק, נמצאים כאן ויש להם חלק גדול בכך שהיום אנחנו חוגגים בשמחה גדולה את הברית של בני ארז. תמיד הוקיר להם תודה ואני מעריך מאוד שמנכ"ל מד"א אלי בין נענה לבקשתנו ושימש כסנדק".

    כונני מד"א ישי אביטן, משה כהן, אלחנן גרוניך והמנכ"ל אלי בין התרגשו מאוד ושמחו יחד עם משפחת ברק "להשתתף בשמחה כזו זה בהחלט לא שגרתי. בזמן הברית היה מרגש מאוד להחזיק את התינוק ולחשוב שלולא מקצועיותם ומסירותם של מתנדבי מד"א שעומדים כאן, לא היינו נמצאים פה היום" סיכם מנכ"ל מד"א אלי בין.



    0 תגובות