גנץ על הצוללות: נדרוש ועדת חקירה, הליכוד: "עלילת דם"

    איתי גדסי No Comments on גנץ על הצוללות: נדרוש ועדת חקירה, הליכוד: "עלילת דם"

    גנץ במסיבת עיתונאים שערך הערב, התייחס לפרשת הצוללות שמנסה מפלגתו להחיות לקראת הבחירות: "נקים ועדת חקירה על הפרשה" | הליכוד: "עכשיו לפיד וגנץ בפאניקה מהמחדל של גנץ, אז הם מקדמים עלילת דם שנועדה להסיט את תשומת הלב מהמבוכה הגדולה בכך שגנץ לא הצליח לשמור אפילו על הטלפון שלו"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת 'כחול לבן' בני גנץ כינס מסיבת עיתונאים הערב (שני) והתייחס לפרשת הצוללות, (שבה קבע היועמ"ש כי אינה קשורה לרה"מ), תוך האשמה חמורה כנגד ראש הממשלה, על החזקת תיק מניות בחברה שמכרה פלדה לחברת הצוללות הגרמנית: "יושבים פה רמטכ"לים שהוסתר מהם שרה"מ קיבל 16 מיליון דולר מחברה שהייתה קשורה לעסקת הצוללות. גם פורסם שנתניהו קיבל החלטה מאחורי גבם של ראשי זרועות הבטחון להעביר צוללות למצרים. אני מכריז שנקים ועדת חקירה ממלכתית לחקר הפרשה הזו".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "ראש הממשלה נתניהו לא קיבל שקל אחד מעסקת הצוללות. רק לפני שנה גנץ עצמו אמר שהוא משוכנע שלא הייתה שום שחיתות ברכש הצוללות. עכשיו לפיד וגנץ בפאניקה מהמחדל של גנץ, אז הם מקדמים עלילת דם שנועדה להסיט את תשומת הלב מהמבוכה הגדולה בכך שגנץ לא הצליח לשמור אפילו על הטלפון שלו. הציבור לא קונה את הקשקוש שלהם. אם צריך לחקור משהו זה את השיחות הסודיות של לפיד עם נוני מוזס, את התנהלותו של אשכנזי בפרשת הרפז ואת המיליונים שגנץ קיבל מהמשטרה ללא מכרז".



    0 תגובות