חשיפת ההקלטות של גנץ: "אמכור את נשמתי בשביל קואליציית חרדים"

    איתי גדסי No Comments on חשיפת ההקלטות של גנץ: "אמכור את נשמתי בשביל קואליציית חרדים"

    "אני לא אמכור את נשמתי ולא אעשה קואליציה עם החרדים? אני שולח לכם דף ריק, חתום למטה בני גנץ, שני שליש דף שלכם", כך אומר יו"ר מפלגת 'כחול לבן' בשיחה עם פעילי מפלגתו, בהתייחסו לאפשרות להקים ממשלה עם המפלגות החרדיות | בהקלטות שנחשפות נשמע גנץ מדבר על ישיבה עם נתניהו גם תחת כתב אישום בניגוד להתחייבויות המפורשות שנאמרו בפומבי, גנץ פתר את הבעייה באומרו, "המצב דינאמי"

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא פוסל כלום: הקלטות משיחה סגורה עם קומץ משתתפים של יו"ר "כחול לבן" בני גנץ, נחשפה הערב (שני) ככל הנראה מדובר בהדלפות מכוונות מצידו של גנץ. בהקלטות נשמע גנץ אומר, כי הוא לא פוסל ישיבה בממשלה עם בנימין נתניהו, למרות הצהרותיו הקודמות ומגלה כי הוא מוכן לתת למפלגות החרדיות את כל מבוקשם כמעט העיקר שיבחרו בו.

    אחד בפה ואחד בקמפיין: גנץ, "בחרתי את צמד המילים 'בסיטואציה שנוצרה', בשביל לא עד הסוף לסגור את הדלת ולנעול אותה, היא תהיה סגורה, לא נעולה. עכשיו כמו שראינו, החיים דינמיים, הסיטואציה יכולה להשתנות, טראמפ יגיש תוכנית, אני אנצח, טראמפ יגיש תוכנית. טוב, מה עכשיו?"

    בהקלטות שהגיעו לידי חדשות 13, אותם חשף העיתונאי ספי עובדיה, גנץ צוחק לכולם בפנים, גם את נתניהו תחת כתב אישום הוא לא פוסל ישיבה עם נתניהו באותה הממשלה, גם אחרי כתב החשדות החמור ובניגוד למה שהצהיר פומבית. לפי ההקלטות – אם גנץ ינצח בבחירות, הוא גם יהיה מוכן לקבל את נתניהו כשותף בכיר בממשלה בראשותו.

    לצורך החלפת נתניהו, גנץ בונה בין היתר על שותפות משמעותית עם החרדים, ולשם כך הוא מוכן ללכת רחוק – לתשומת לב השותף הבכיר שלו ב"כחול לבן", יאיר לפיד: "על מה אנחנו מדברים? הוא פשוט מכר את המדינה. עכשיו הוא יעשה חוק צרפתי, אז אני עכשיו אשאר אדיש לסיפור הזה ואני לא אמכור את נשמתי ולא אעשה קואליציה עם החרדים, אני שולח לכם דף ריק, חתום למטה בני גנץ, שני שליש דף שלכם תמלאו למטה מה שאתם רוצים, תשאירו לי שליש, אני אמלא מה שאני רוצה".

    יש לציין כי לא מן הנמנע, אלו הדלפות מכוונות מצד אנשי גנץ שרוצים להכין את הקרקע לאחר הבחירות, בו הם חייבים לעבוד יחד עם הליכוד או ללכת למדבר האופוזציוני. בנוסף גנץ יודע שללא תמיכת החרדים הוא אף פעם לא יגיע ללשכת ראש הממשלה והוא מכין ציבורית את הקרקע לחיזורים המאסיביים אחרי המפלגות החרדיות, שניה לאחר תוצאות הבחירות.



    0 תגובות