מעבר לאתר המותאם

מילה בפרסום: לא כל יום פורים, היום כן \\ יוסי גולדשטיין

יוסי גולדשטיין No Comments on מילה בפרסום: לא כל יום פורים, היום כן \\ יוסי גולדשטיין

לוח הזמנים בעולם הפרסום והעסקים מעט שונה מהשאר, למה? ומדוע כדאי לכם להיות יצירתיים, אבל ממש

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: גילי יערי, פלאש 90

מעל כל במה רעננה מורגשת האווירה, אווירת הפורים המתקרב בצעדי ענק פושטת ברחובות ובמדיה הפרסומית בהבטחות מהבטחות שונות "רק אצלנו…" אם זה באתרים, מגזינים, מקומונים, מדפי החנויות שקורסות תחת ההיצע והמגוון האינסופי של האביזרים לפורים, הבונבוניירות שקורצות לעברנו, עיצובי משלוחי המנות הגרנדיוזיים שנשלחים ליקרים לנו ולאלו שאנחנו חפצים ביקרם.

לנו הפרסומאים יש תחושה של חזאים, העבודה המרכזית שלנו למשוך לקוחות עתידיים לשירות או המוצר שאנחנו מוכרים (משווקים).חודש וחצי לפני פורים אנחנו כבר נושמים פורים, הראש כבר פועל שעות נוספות להמציא את ההבאה הבאה באמצעות חוויה, קריאייטיב שעוד לא נראה, בפלטפורמה ייחודית, בצלופן שונה. כעת התקדמנו! אנחנו כבר מבחינת הלו"ז – בבדיקת חמץ, בבקבוקי הקריסטל היוקרתיים, בסטים המרהיבים לסדר, יינות אניני טעם שאינם מסחררים… רק תקנו!

מלבד טיימינג נכון לדעת איזה מוצר לשווק באיזה זמן? צריך למכור אותו מזווית מפתיעה וקריאטיבית ולתפוס את הלקוח לא מוכן שיגיב בואוו לא חשבתי על זה – מתאים לי.

יצירתיות נמצאת בכל דבר בחיים פשוט צריכים לשים לב אליה. יצירתיות היא היכולת להיות מסוגל לראות את מה שאחרים ראו, ולחשוב את מה שאיש מהם לא חשב, כדי לעשות את מה שאף אחד אחר עדיין לא עשה. עסק חייב לחשוב ממוקד אך גם על פתרונות מקוריים! כדי לעורר בך חשיבה יצירתית שאל את עצמך שאלות כמו…

מדוע זה חייב להיעשות בדרך הזאת?
מה מקור הבעיה?
מה מונח ביסוד הבעיה?
מה זה מזכיר לי?
מהו הדבר המנוגד לכך?
איזה מטאפורה או סמל יכולים לעזור לי להסביר את זה?
מדוע זה חשוב?
מהי הדרך הקשה או היקרה ביותר לעשות זאת?
למי יש נקודת מבט שונה על הנושא?
מה יקרה אם לא נעשה הכול עכשיו?

לדעתו של הפיזיקאי טום הירשפילד: "אם אתה לא שואל לעיתים קרובות, 'מדוע דווקא כך?' כבר יהיה מישהו שישאל, "מדוע דווקא אתה?"

המיומנות לחשוב בדרך מקורית היא חיונית להצלחת העסק שלכם! אם זה איפה להניח איזה מוצר, מחיר, שירות ייחודי, שי מגניב. אפשרויות רבות להפתיע את הלקוחות שלכם, כדי לתכנן את הפרסום בצורה האפקטיבית ביותר עלינו לדעת מה נקודת הכאב – הצורך שמשם אנשים קונים וללחוץ עליה בפתרון מעניין.

העולם שייך ליצירתיים, לא תצטרפו?


הכותב הוא קופירייטר face קריאייטיב אסטרטגי ויועץ לעסקים וארגונים.
לתגובות:
0504123724



0 תגובות

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>