"מפעל חייו המופלא של הרב יימשך"

    בנצי ליזרוביץ' ואיתי גדסי No Comments on "מפעל חייו המופלא של הרב יימשך"

    תגובות להירצחו של הקדוש הרב אחיעד אטינגר הי"ד: "הלב נקרע. הרב מת מות גיבורים, לאחר שנאבק במחבל בתעוזה ובעוז"

    הרב אטינגר הי"ד צילום: נדב גולדשטיין, TPS
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע באריאל. הלוויתו של הקדוש הרב אחיעד אטינגר הי"ד תחל בשעה 14:00 ברחבת החניה של משכן עלי, שם יתקיימו הספדים, בשעה 15:00 יתקיימו הספדים בצומת אריאל, בשעה 16:30 תתקיים הלוויה בבית העלמין סגולה בפתח תקווה, שם ייטמן. המשפחה תשב שבעה בביתם, רחוב הצבעוני 1 ב.

    כאמור, בוקר, נפטר הקדוש הרב אחיעד אטינגר הי"ד מפצעיו לאחר שבפיגוע הירי הקשה שאירע אתמול, נפצע באורח אנוש מפגיעת כדור. על פי הדיווחים, הוא נאבק במחבל אך הבוקר, השיב את נשמתו ליוצרה. כזכור, בפיגוע הנורא נרצח בנוסף הקדוש סמ"ר גל קיידאן הי"ד.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "עם ישראל אבל היום על הירצחו של הרב אחיעד אטינגר ז"ל. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך".

    נשיא המדינה רובי ריבלין, אמר: "ליבנו נשבר לשמע הבשורה על מותו של הרב אחיעד אטינגר ז"ל לאחר שנפצע אמש אנושות בפיגוע הנורא בו איבדנו גם את הלוחם סמ"ר גל קיידאן. אתמול הספקתי להגיע אל בית החולים ולהצטרף אל משפחתו שקרעה שערי שמיים בתפילות ודמעות לשלומו. חיבקתי אותם בשם העם כולו, נפעם מכוחותיהם. מפעל חייו המופלא של הרב אטינגר ימשיך ויחיה בנינו גם לאחר לכתו והעוצמות שהוא העניק לתלמידיו ולאנשי הקהילות שהוביל ימשיכו ויחזקו אותנו גם בתוך האבל והעצב התהומי".

    שר החינוך נפתלי בנט אמר: "שולח תנחומים וחיבוק חם למשפחת הרב אחיעד אטינגר הי"ד שנרצח על ידי מחבל מתועב ואכזרי. הרב אטינגר, ראש ישיבת "עוז ואמונה" בדרום תל אביב, הותיר אחריו אישה ו-12 ילדים שלא יזכו לראותו שוב. הלב נקרע. הרב מת מות גיבורים, לאחר שנאבק במחבל בתעוזה ובעוז. ביממה האחרונה הוא נאבק על חייו בנחישות אך לצערנו הפציעה הקשה הכריעה אותו. מדינת ישראל תבוא חשבון עם הרוצח השפל, בכל מקום בו יהיה. יהי זכרו של הרב ברוך".



    0 תגובות