"לבו חפץ": ראש העיר פתח את הקמפיין

    קלמן טלר No Comments on "לבו חפץ": ראש העיר פתח את הקמפיין

    במעמד ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, פתחו בישיבת "שער התלמוד" קמפיין מימון המונים למען הישיבה

    צילום: שוקי לרר
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "ליבו חפץ" זהו שם הקמפיין של ישיבת "שער התלמוד", אלא שהפעם זה לא המצ'ינג המוכר שהתוודעתם אליו עד היום, מדובר בישיבה שאין לה כח גדול של אנשים שמכירים את הישיבה או כמות נכבדה של בוגרים שבד"כ הם הבייס המרכזי לתרומות כספים.

    גם לא ראשי הישיבה הרב יצחק ברוורמן שליט"א והרב נחום נוסבכר שליט"א מעורבים בקמפיין ההתרמה, ואף אינם דוגלים כ"כ בפרסום הישיבה, אלא שמי שעומד מאחורי קמפיין "ליבו חפץ" הם דווקא הבחורים שהחליטו שהם אלה שמעוניינים לעזור לראשי הישיבה להמשיך בהחזקתה, ובהשראת כל המצ'ינגים אמרו לעצמם שכנראה זה אפשרי.

    היעד הכספי שלהם גם הוא צנוע ביותר ביחס למיליונים הרבים שהתרגלנו לשמוע בתקופה האחרונה – 200,000 ₪ בסך הכל, גם מי שיכפיל להם את הסכום לא קיים (עדיין..) מי יודע אולי בעזרת רצונכם הטוב אף יוכפל היעד, מעניין יהיה לראות מה תהיה הצלחתם.

    את ספסלי ישיבת "שער התלמוד" חובשים בחורים שבאים ממיטב עולם הישיבות, ובישיבה מצאו להם מקום לשקוד על תלמודם מתוך מנוחת הנפש, ישיבה שמרוממת ונותנת יחס אישי והערכה לכל בחור ובחור, ולא ביקשו אלא ללמוד במקום ש"ליבם חפץ".

    בשבוע שעבר התקיים בישיבה מעמד השקת הקמפיין שבו נכחו רבני הישיבה ואף כיבד בנוכחותו ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין שליט"א לו קשר מיוחד עם הישיבה, ואף שיבח את הבחורים על התגייסותם לסייע לרבני הישיבה מרצונם, הבחורים יצאו מחוזקים ומעודדים לקראת המערכה.



    0 תגובות