שומר מורשת יהדות מרוקו: הרב והפייטן מאיר אליעזר עטייה זצ"ל

    איתי גדסי No Comments on שומר מורשת יהדות מרוקו: הרב והפייטן מאיר אליעזר עטייה זצ"ל

    הרב זצ"ל עמל בכל כוחו לשמר את מורשת יהדות מרוקו כל חייו, הוא נפטר בשבת הבקשות האחרונה של העדה המרוקאית והוא בן 71 | השר דרעי: "לצד גדלותו בתורה היה מורה דרך בתחום השירה והפיוט לחזנים ופייטנים בכל רחבי הארץ" | הלוויה הערב בבית ההספדים בגבעת שאול

    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבת הלך לעולמו רבי מאיר אליעזר עטייה זצ"ל  (71) מגדולי פייטני יהדות מרוקו ומחבר עשרות ספרי תפילה, פיוט והלכה. רבי מאיר נאבק במחלה הארורה במהלך החודשים האחרונים לחייו. הרב שעמל כל חייו בכל כוחו לשימור מורשת יהדות מרוקו המפוארה, הלך לעולמו בשבת הבקשות האחרונה לעדה המרוקאית.

    מסע הלוויה יתקיים הערב (מוצאי שבת קודש פרשת ויקרא – זכור) בשעה 22:30, מבית ההספדים בגבעת שאול, משם ייצא מסע הלוויה להר הזיתים – שם ייטמן.

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי דיבר בשבח הנפטר: עם צאת השבת קיבלתי את הבשורה הקשה על פטירתו של נעים זמירות ישראל רבי מאיר אליעזר עטיה ז״ל, אשר לצד גדלותו בתורה היה מורה דרך בתחום השירה והפיוט לחזנים ופייטנים בכל רחבי הארץ, מחיה מורשת יהדות מרוקו המעטירה ושירת הבקשות שבהררי קודש יסודה.

    יהדות מרוקו תחסר את אחד מאבני היסוד שלה בדורות האחרונים שהלך לעולמו השבת, שבת זכור בסיום עונת הבקשות, חבל על דאבדין. יהי זכרו ברוך.



    0 תגובות