בן ארי: "היה לינץ' בבג"ץ סתמו לנו את הפה, לא באו לשמוע צדק"

    איתי גדסי No Comments on בן ארי: "היה לינץ' בבג"ץ סתמו לנו את הפה, לא באו לשמוע צדק"

    לאחר הדיון המתוח בבג"ץ שהיה באווירה קשה כנגד מפלגת 'עוצמה יהודית', במפלגה מעריכים כי בג"ץ יפסול את ד"ר מיכאל בן ארי מלהתמודד בבחירות הקרובות

    בן ארי לפני הדיון בבג"ץ צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר תום הדיון היום (חמישי) בבג"צ, במהלכו ניסה בן ארי לשכנע את בית המשפט העליון כי אין עילה מוצדקת לפסלתו. בעוצמה יהודית מעריכים כי בג"ץ יאמץ את חוות דעתו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט לפסול את התמודדותו של ד"ר מיכאל בן ארי לכנסת הקרובה.

    עו"ד יצחק בם פרקליטו של ד"ר מיכאל בן ארי אמר:"ניסינו להסביר לבית המשפט כי הדרישה שאזרחי ישראל יהיו נאמנים למדינת ישראל ולא יזדהו עם התנועה הלאומית הנלחמת נגד הציונות איננה גזענות. איני יודע אם טענותינו נפלו על אזניים קשובות, אך אני מקווה שמי שנתנו לעזמי בשארה ולחנין זועבי כרטיס כניסה לכנסת, לא יפסלו את מיכאל בן ארי".

    מיכאל בן ארי התראיין לכאן בתום הדיון בבג"ץ, כשהוא בסערת רוחות לאור הדיון האנטי נגדו, אמר "היה פה לינץ' בבית המשפט, סתמו את הפה לעורך הדין שלי. הייתה תחושה שמישהו בא לתפור ולא לשמוע דברי צדק".

    עוד הסביר מיכאל בן ארי את האבסורד המשפטי: "יצאו נגדי על ההתנגדות למכרז בעפולה, שנתן לערבים להשתלט על מכרז בעיר. מה, לקיבוצים מותר לעשות ועדת קבלה כדי שלא יהיו להם ערבים, ולעפולה עילית אסור?"

    ההחלטה של בית המשפט העליון בענייניו של מיכאל בן ארי, תתקבל ביום ראשון הקרוב.

    צפו בדברי בן ארי בכאן:

    צילום: פלאש 90

     

     



    0 תגובות