- רדיו קול חי - -

קמפיין חדש של העבודה, שמאלנים התעוררו: "כחול לבן היא מפלגת ימין"

מפלגת העבודה מסירה את הכפפות לקראת הישורת האחרונה של הבחירות, במפלגה הלכו לקמפיין חדש שתוקף את המפלגה הגדולה בסקרים, "כחול לבן". במרכז הקמפיין מצוטטים משפטים אולטרא ימניים, של מועמדי "כחול לבן" בראש חוצות על גבי שלטי ענק שעלו היום (חמישי), ומכוונים לאנשי מחנה השמאל שעזב את מפלגת העבודה ועבר לכחול לבן במטרה להחזיר אותם הבייתה.

בקמפיין שהחל להתפרסם בתל אביב, המסר הוא: "זה מה שחושבים בכחול לבן על תושבי תל-אביב". מפלגת העבודה פרסה שלט חוצות ענק על בניין בלב תל אביב, עם ציטוט מדבריו של צבי האוזר, מספר 14 בכחול לבן: "התל-אביבים חיים בבועה, סופרים פיצוציות ולא פיצוצים".

עוד בכרזות הקמפיין, בוגי יעלון, מס' 3 בכחול לבן: "אני ימין. אני מתכוון להוביל את המדינה בדרך הזאת". יאיר לפיד, מס' 2 בכחול לבן: "כחול לבן זה הליכוד של פעם". יועז הנדל, מס' 9 בכחול לבן: "האידיאולוגיה שלי נמצאת בליכוד", "החילוני התל-אביב נהיה לא רלוונטי". צבי האוזר, מספר 14 בכחול לבן: "אנחנו נבנה בהתנחלויות לא פחות מנתניהו".

פעילי המפלגה אף יוצאים לרחוב התל אביבי ובכלל, ומבקשים מהציבור לזהות משפטים שנאמרו על ידי מועמדי כחול לבן, האם נאמרו על ידי איתמר בן גביר?. המטרה לשכנע את מצביעי השמאל כי "כחול לבן, היא מפלגת ימין ולהחזיר הבייתה את הנוטשים.

ממפלגת העבודה נמסר: "רק מפלגת העבודה מתחייבת להחליף את נתניהו, להקים ממשלה עם דרך וערכים ולהמשיך לעבוד עבור אזרחי ישראל עם הנבחרת הכי טובה בכנסת".