הנהגת כחול לבן בעזה: "נהיה תקיפים מול חמאס ונסייע לאוכלוסייה"

    איתי גדסי No Comments on הנהגת כחול לבן בעזה: "נהיה תקיפים מול חמאס ונסייע לאוכלוסייה"

    חברי הנהגת כחול לבן סיירו היום ביישובי עוטף עזה | בני גנץ אמר בסיור: "חוץ מקידום המכשול לא נעשה כלום. אנחנו נשנה את המדיניות הנרפית ונפעיל מדיניות קשוחה" | גבי אשכנזי: "לא יתכן שאיזור שלם יהיה בן ערובה של חמאס. זה כישלון של מדיניות חלשה"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי הנהגת כחול לבן סיירו היום (רביעי) במסגרת קמפיין הבחירות בכפר עזה הסמוך לגדר המערכת. חברי המפלגה הגיעו ליישוב ושוחחו עם חברי הקיבוץ ופרסו את משנתם הבטחונית בנוגע להסדר עם חמאס והחזרת השקט לדרום.

    בני גנץ אמר בסיור: "אני והחברים הסתובבנו שעות ארוכות במרחב החשוב הזה. מאחורינו אתגר רב שנים. ומלפנינו היישובים שעליהם צריך לשמור. ב-3.5 השנים שאחרי צוק איתן היה שקט מוחלט. לא רקטות. לא בלונים. לא עפיפונים. אבל חוץ מקידום המכשול לא נעשה כלום. אנחנו נשנה את המדיניות הנרפית ונפעיל מדיניות קשוחה.

    עוד הוסיף: נדרוש את החזרת השבויים והנעדרים. נקדם סיוע לתושבים ברצועה בלי התפשרות על ביטחון. אם יתקפו אותנו נפעיל מדיניות קשוחה ואם צריך נחזור לסיכולים ממוקדים. בחמאס מבינים מה שאמרנו".

    גבי אשכנזי החבר הרביעי בהנהגה, דיבר על תושבי העוטף: "פגשנו היום ולא בפעם הראשונה עם צעירים בני ביישובים והקיבוצים של עוטף עזה. צעירים שהחליטו למרות המציאות הלא פשוטה כאן לבנות בית ולגדל משפחה. הם דורשים ביטחון ותחושת ביטחון. המציאות כאן בלתי נסבלת. לא יתכן שאיזור שלם יהיה בן ערובה של חמאס. זה כישלון של מדיניות חלשה. אנחנו נחליף את זה בפחות דיבורים ויותר מעשים ובעוצמה".

    משה (בוגי) יעלון, הזלזול הוביל להסלמה: "אלה שמאחורינו פה ברצועת עזה ומנהיגי החמאס, מכירים אותנו. הם מכירים אותנו מעופרת יצוקה, מעמוד ענן ומצוק איתן. מאיתנו אתם לא שומעים דברי רהב – אנחנו עשינו ואנחנו אלה שנעשה. כשהתחילו להפריח פה בלונים ועפיפוני טרור, הזלזול הזה הוביל אותנו להסלמה. הפרת ריבונות היא קו אדום ועליה משלמים מחיר. זו השפה במזה"ת וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות, לא לדבר דברי רהב".

    יאיר לפיד דיבר בסיור על ההרתעה הדרושה, לדבריו: "באוקטובר האחרון עמדתי בבאר שבע מול הבית של מירי תמנו, יחד איתה, שנהרס מפגיעת טיל של החמאס ואמרתי אז שלא יכול להיות שהבית של מירי הרוס ושל יחיא סינוואר עדיין עומד. כמה ימים אחרי סינוואר עשה מסיבה, ואמרתי אז: ככה לא מייצרים הרתעה. אכן מעט מאוד זמן אחר כך 500 טילים ופצמרים נחתו על תושבי עוטף עזה וממשלת ישראל לא עשתה דבר וחצי דבר. הרתעה משיגים בכוח ורק בכוח. הקבינט שבו שלושתנו ישבנו השיג כך הרתעה לשלוש וחצי שנים – את ההרתעה הזו אנחנו נחזיר".



    0 תגובות