יחד משיקה את קמפיין הבחירות: "גם מקום 8 הוא ריאלי" • צפו

    איתי גדסי 6 Comment on יחד משיקה את קמפיין הבחירות: "גם מקום 8 הוא ריאלי" • צפו

    עשרות חברי מפלגת יחד השתתפו בכנס השקת הקמפיין תנועת יחד לכנסת. יו"ר המפלגה אלי ישי פירט בכנס את מטרות המפלגה: משכנתא בגובה 90% לכל רוכש. הגברת מחיר למשתכן. הוספת מיליון יחידות דיור על ידי הפשרת 2% משטח מדינת ישראל. מרן הגאון הרב מאיר מאזוז נשא דברים בכנס וזעק על כבוד התורה: "פעם היה כבוד לתורה למסורת, היום הכל השתנה" |צפו

    חברי המפלגה הערב צילום: פלאש 90
    15:47
    16.04.24
    אתר קול חי No Comments on "איך סידרת את זה?": מרן הרב אלבז בקטע אדיר מחידון ההלכה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע רב רושם ובהשתתפות עשרות תומכים ובמעמד מנהיגה הרוחני של התנועה מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שליט"א, השיקו במפלגת יחד הערב (שלישי) את קמפיין המפלגה והרשימה לכנסת הבאה. במהלך האירוע הוצגו מועמדי הרשימה והושק קמפיין המפלגה: 'מאמינים בתורה'.

    עם פתיחת האירוע ולאחר מספר דברים שנשאו חלק מהרבנים יו"ר יחד אלי ישי נשא את דבריו ובפתחם התייחס לסערות הימים האחרונים: "יש ניסיונות לקעקע את היהדות והתורה, לא מבינים שאם אין יהדות אין ציונות. זו התורה ואין לה תחליף. אנחנו נאחוז בכסאו של מרן ראש הישיבה באמת שלו ונביא את הקול הברור הזה לכנסת ישראל".

    לאחר מכן סימן יו"ר יחד יעדים גם בתחום החברתי: "כל הערים בישראל נמצאות על שנים עשר שלוש עשר אחוזים משטחה של מדינת ישראל, בלבד, זה לא יאמן, יש עוד הרבה מה לעשות בתחום זה של הדיור, הכנו תכניות מסודרות. 90 אחוז משכנתא לכל רוכש, הגברת מחיר למשתכן, והפשרה של לפחות 2% מתוך 80 אחוז משטחי מדינת ישראל שנמצאים במשמורת הקיבוצים, וזה כבר עוד מליון עתודות יחידות דיור".

    בהתייחסות למאבק הנכים אמר אלי ישי "הגיע זמן שהמאבק יעבור מהכביש לכנסת, הצבנו במקום רביעי וריאלי את אבנר עורקבי נציג הנכים, אתן לו את כל הנסיון שלי בשביל לעשות הכל למנוע מהם את החרפה הזו".

    אלי ישי סיפר כי רבים פוגשים אותי ואומרים לי 'אם הייתם עוברים את אחוז החסימה היינו תומכים בך'. ואני אומר אם רק אותם אנשים היו תומכים בנו היינו כבר שישה ושבעה מנדטים".

    במהלך הערב הוזמנו מועמדי יחד לכנסת הבאה. הנציגים הציגו את עצמם והציבו את מפת היעדים והעקרונות שינחו אותם. הרב ששון טרבלסי המכהן כיו"ר המועה"ד בכפר סבא, יונתן יוסף נכדו של מרן הרב עובדיה יוסף ובנו של הגאון רבי יעקב יוסף זצוק"ל שאמר כי על כל צעד ושעל הוא שואל את עצמו מה הוא רצונם של אבותיו, לאחר מכן הוצג אבנר עורקבי יו"ר ארגון אהב"ה נציג הנכים, ומועמד מספר 4 ברשימת יחד: "אלי ישי עזר לנו לאורך כל הדרך במשך כל השנים בהם הוא היה בכנסת. חייבים להיות בכנסת כי שם זה המקום היחיד שניתן באמת להשפיע"

    לאחר מכן הוצגו גם שאר נציגי הרשימה, עו"ד יחזקאל רוזנבלום נציג החרדים העובדים ומועמד מספר חמש, ניר אריאל יזם הייטק וחבר עיריית בני ברק מועמד מספר 6, קובי ברמר ממובילי מאבק המרכולים שמוצב במקום השביעי ותת גונדר בדימוס צביקה ימין שמוקם במקום השמיני.

    את המשא המרכזי נשא מרן הגר"מ מאזוז שהתבטא בכאב נגד הרפורמים ומערכת המשפט "פעם היה כבוד לתורה למסורת, היום הכל השתנה. אנשים נלחמים במוסר הפשוט בקדושת השבת, בכותל. תראו לאן הגענו בשנים האלו, מה לרפורמים ולכותל?!"

    הרב מאזוז הוסיף ובירך את העוזרים והמסייעים להצלחת התנועה כמו כן את כלל המצביעים והוסיף כי "מי שנלחם למען התורה הקב"ה פועל לטובתו. אנחנו נמצאים בחודש של נהפוך הוא. גם המקום השמיני יכול להיות ריאלי".

    בסיום הערב נחשף הקמפיין של 'יחד', תמונתו של מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז מעוטר בטלית ותפילין לצד הכיתוב 'מאמינים בתורה', ו'מי שמאמין ולא מפחד', זאת לצד שלטים נוספים בהם תמונתו של יו"ר המפלגה אלי ישי לצד הכיתוב 'גם ימין וגם חברתי' ושילוט מותאם לכל אחד מחברי הרשימה שהוצגו.

    צפו בהשקת הקמפיין. צילום: פלאש 90

    WhatsApp Image 2019-03-12 at 22.28.42 . . . . . .



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אין על מרן שליט"א בעולם איש אמת היחיד בדורו… מי שלא היה הפסיד!!!

    2. 5

      חלומות מתוקים!

    3. 3

      חבל להפסיד קולות חרדים תנו אותם לשס המפלגה האמיתית של הספרדים. תזכרו טוב שפעם שעברה אפי' אחוז החסימה לא קבלתם .

    4. 2

      שה' יברך את אלי ישי שיצליח בכל עניניו
      מרן אהב אותו מאודד

    5. 1

      חבל סתם מבזבז קולות לאחרים עדיף שירד ויבחרו שס