ארדן: "המפלגות החרדיות הכי נאמנות – דרעי וגפני לא יחליפו אותנו"

    אסתי פלד 1 Comment on ארדן: "המפלגות החרדיות הכי נאמנות – דרעי וגפני לא יחליפו אותנו"

    השר לביטחון פנים ונושאים אסטרטגים גלעד ארדן בראיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' | השותפות עם החרדים: "נתניהו יודע שהמלפגות החרדיות הן הכי נאמנות, גפני ודרעי לא מתכוונים להחליף אותו" | תוכנית השלום של הנשיא טראמפ: "אולי רק ראש הממשלה יודע את הפרטים" | הביקורת של בנט: "אנחנו לא שכנים של דנמרק" | האזינו

    גלעד ארדן. ארכיון צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים ונושאים אסטרטגים גלעד ארדן (הליכוד) התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על תוכנית השלום של הנשיא טראמפ, השותפות עם החרדים והמצב בדרום. על המצב בהר הבית: "יש היערכות כמו תמיד לקראת פורים. יש רבנים שיצאו כנגד הנפצים וזה חשוב. חיזקנו את הריבונות על ההר, הוצאנו מחוץ לחוק את הפלגים הקיצוניים. יש עכשיו ניסיונות בגלל תוכנית המאה לעשות הפרות סדר ביניהם בשער הרחמים. מי שהשליך את הבקבוק תבערה כבר נתפס".

    הודעת ראש הממשלה בעניין הקשר עם 12 מדינות ערביות, "זאת לא מדיניות שפתאום התרחשה, אלה ראש הממשלה הוביל את זה. מתוך כוח ועל בסיס אינטרסים משותפים המדינות מעוניינות ליצור קשרים עם ישראל".

    תוכנית השלום של טראמפ: "אולי רק לראש הממשלה ידועים הפרטים. אבל אף אחד במערכת הפוליטית לא יודע. נעשה הכל שמי שיגיד לא כמו תמיד, יהיו אלו הפלסטינים. אני חושב שראש הממשלה פועל נכון, הוא מדברר במישור המדיני בצורה שמביאה הישגים חסרי תקדים כמו העברת השגרירות וביטול הסכם הגרעין, ועכשיו ההכרה האמרקינית ברמת הגולן".

    השותפות עם החרדים: "אני מלווה את ראה"מ כבר 22 שנה ואני אומר בוודאות: נתניהו יודע שהמלפגות החרדיות הן הכי נאמנות, גפני ודרעי לא מתכוונים להחליף אותו. הוא לא יפנה לכחול לבן ויחזור על החיבור שהיה עם קדימה שרק ניסתה כל הזמן להפיל את ראה"מ מתוך הממשלה".

    יש עתיד בכחול לבן: "כל המדיניות של כחול לבן בנושאי דת ומדינה היא מדיניות של לפיד וגרמן. בליכוד יש חשיבות אדירה לשמירה על מסורת ישראל והסטטוס קוו. אם תקום ממשלת שמאל".

    העמדות של בנט מול הליכוד: "ברור לי וגם למאזינים שידידי בנט מדבר מתוך מצוקת הסקרים שהימין החדש מדבה בה, אף אחד בקבינט לא דרש כניסה קרקעית לעזה. אף אחד לא יודע מה יהיה ביום שאחרי. נכון שהחמאס מגביר את העפיפונים ובלונים, יש לנו מדיניות תגובה על כל אלה, אנחנו שוקלים חזרה למדיניות החיסולים. אנחנו לא השכנים של  דנמרק. בשנים האחרונות הגיעו מאות אלפי תושבים והשקעות של מיליארדים".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מדינה של מפגרים אנו היהודים יורים לעצמנו ברגלים לא הערבים יכניעו אותנו אלא אנו בעצמנו