- רדיו קול חי - -

המהומות בהר הבית נמשכות: איחוד הימין: "בגלל הפקרות ואוזלת יד"

המהומות בהר הבית נמשכות. המשטרה סגרה את מסגד אל-אקצא בצו של מפקד משטרת הבירה, ומתחם הר הבית לאור המהומות הקשות שהתרחשו על ההר בצהרים לאחר זריקת הבקבוק תבערה וניסיון הצתת נקודת המשטרה. מספר עצורים. לפני זמן קצר אדם אחד נעצר בעקבות עימותים בין המשטרה לבין מתפללים שביקשו להיכנס להלוויה בהר הבית וסורבו על ידי המשטרה.

איחוד מפלגות הימין בתגובה לאירועים בהר הבית: "האירוע הביטחוני בהר הבית הוא פועל יוצא של ההפקרות ואוזלת היד בשער הרחמים בשבועות האחרונים. כאשר מגמגמים באכיפת הריבונות בהר הבית, כאשר חוזרים ומדברים על תכניות שלום הזויות – הטרור מרים ראש.

על שרי הקבינט להתכנס מיידית ולממש את אחריותם למלחמה בטרור ובפגיעה המתמשכת בריבונותנו בירושלים בירת ישראל. מי שלא מסוגל לעשות זאת ייאלץ בסופו של דבר להתמודד עם אלימות רצחנית הרבה יותר מבקבוק תבערה".

מטה ארגוני המקדש בנוגע לפיגוע בהר הבית: "בתגובה מיידית להחלטת בית משפט השלום הבוקר שלא להתערב בהשתלטות הוואקף הירדני על שער הרחמים, הסלים הוואקף את התגרותו במדינת ישראל ושרף את סמל הריבונות היחידי שנשאר בהר הבית – נקודת המשטרה.

מטה ארגוני המקדש קוראים לממשלת ישראל להבין את חומרת המצב, להוציא את הוואקף הירדני שהפך לארגון טרור אל מחוץ לחוק באופן מיידי, ולהפוך את מתחם שער הרחמים לבית כנסת. בעקבות הפיגוע שהתרחש היום ממשלת ישראל צריכה להעביר את כל הסמכויות במקום מהוואקף, ולהעביר אותם אל משטרת ישראל והרבנות הראשית לישראל".

photo_2019-03-12_16-42-33 [1]

photo_2019-03-12_16-42-38 [2]

התפילות בחוץ לאחר סגירת מסגד אל-אקצא

photo_2019-03-12_15-44-48

צפו במהומות בשער שכם על ידי המחבלים הערביים: