מרגי על הכנסת הצעירים: "אני התקווה של הפעיל הקטן בבאר שבע"

    אסתי פלד No Comments on מרגי על הכנסת הצעירים: "אני התקווה של הפעיל הקטן בבאר שבע"

    ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) בריאיון ל'מהדורה המרכזית', "אני חושב שזאת הקדנציה האחרונה שלי. ניסיון זה דבר חשוב אבל צריך לפנות את המקום לצעירים נמרצים. צריך לתת תקווה לצעירים" | פייגלין: "הכרתי אותו בכנסת הוא אנרכיסט אנטי סדר וממסד, הוא פוגע בגופי תורה" | הבחירות: "בשונה מהתקשורת העם מתמקד בבעיות האישיות שלו ולא המאבק בין ביבי לגנץ" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    15:21
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on תמונה ישנה עוררה סערה: האם סינוואר העז לצאת ממחבואו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    הציבור שלנו יודע לזהות את העשיה ולא מה שהתקשורת מנסה לספר לו. המטה שלנו עובד בצורה יוצאת מן הכלל הקמפיין עובד, הציבור מתעניין ונראה הצלחה בבחירות".

    משה פיגלין: "אני הכרתי את משה פייגלין בכנסת, היא בעייתית היא אנרכסיטית, נגד סדר. הוא לוקח מימין ומשמאל והוא גם פוגע בהשקפה היהודית שלנו. הוא סטה מהקו העקבי שלו והוא נחוש בדעתו להיכנס לכנסת גם במחיר של נזק. אותם קולות שהוא ייקח מהימין יחסרו לימין. יש לו הבטחות שאין להם כיסוי. הוא פוגע בגופי תורה. אני לא מאמין שמהציבור שלנו חושב להצביע לו".

    גנץ ללא לפיד: "אנחנו אוחזים שבממשלה הבאה שתקום תהיה ימין בראשות נתניהו. גם אם נצטרף לחכות לסיבוב שני של הנשיא אנחנו נתמוך בנתניהו ללא מצמוץ".

    מה מעסיק את האזרח: "אני בפאנל בנושא חינוך בלבד. התקשורת מנסה למקד את הבחירות בין ביבי לגנץ כי הם רוצים להסיט את הדעת מהדברים הבוערים והחשובים. הציבור שואל שאלות רציניות ומהותיות, חינוך, רווחה, קצבאות נכים זה מה שמעניין אותם. זה מעודד אותנו הציבור צריך לדעת שהוא צריך מפלגה שעונה על הצרכים שלו".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות