- רדיו קול חי - -

ליאון: "40% מאלפי יחידות הדיור יהיו בתוכנית מחיר למשתכן"

ראש עיריית ירושלים משה ליאון התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן לרגל חתימת הסכם הגג ההיסטורי בעיר, במעמד ראש הממשלה ושר האוצר. על פי ההסכם יבנו בירושלים 23 אלף יחידות דיור חדשות.

הסכם הגג: "אנחנו מדברים על 23,000 יחידות דיור, אדמות של מנהל. מתוך מטרה לבנות אותם כמה שיותר מהם, פ40% מהם הן דירות של מחיר למשתכן. אנחנו רוצים למחוק את ההגירה השלילית מירושלים".

תקציב פיתוח: "היה לנו תקציב שנתי של 950 מיליון ש"ח. ויש לנו עוד תקציב לפיתוח העיר על כל יחידת דיור שנמכרת בעיר. על כל הבנייה הגדולה בעיר צריך גם תקציב פיתוח אדיר של למעלה ממליארד ש"ח. הגענו להסכם חזק מאוד עם ראש הממשלה ושר האוצר".

. [1]

מה שהיה היה: "אם אנחנו היינו מתייחסים למערכת הבחירות אז לא היינו מגיעים להסכם הזה ולהשגים הרבים שהגענו אליהם. מה שהיה נמחק. אני כרגע מתרכז רק בפיתוח העיר ירושלים".

הקואליציה: "האופציה של התעוררות היא לא רלוונטית, שי לנו את רוב הסיעות החרדיות והחילוניות איתנו. שירצו להצטרף שיצטרפו. אני לא מחפש תהילה אלה רק לעבוד. במשך השלושה החודשים האחרונים עבד אליעזר ראוכברגר יום ולילה לשחרר את הפקק הגדול בוועדת תכנון ובנייה".

. [2]

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90