ליצמן: "רואה זכות וחובה לסייע לכל מי שפונה ללשכתי לעזרה רפואית"

    איתי גדסי No Comments on ליצמן: "רואה זכות וחובה לסייע לכל מי שפונה ללשכתי לעזרה רפואית"

    בלשכת סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מגיבים לפרסומים של המשטרה בנושא החקירה כנגד ליצמן: "בניגוד מוחלט לפרסומים השונים, ולמרות מסכת התחקירים והכתבות נגד ליצמן בגין הנהגת מדיניות ‘דלת פתוחה’ לפניות ציבור מכלל האוכלוסיות, אנו בטוחים שאין כל שחר לחשדות, להדלפות ולהכפשות כלפי ליצמן"

    יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור הפרסומים בתקשורת היום (שני) מגורמי חקירה במשטרה, על החקירה שמתנהלת כנגד סגן השר יעקב ליצמן (אגודת ישראל) בלשכת ליצמן הוציאו הודעה מיוחדת בנושא, בו מסבירים את התהליכים התמימים שהביאו לפתיחת החקירה והם בטוחים כי לא הוטל שום דופי בעבדותו של השר: "סגן השר ליצמן השיב גם היום לכל שאלות חוקרי המשטרה בנושאים הקשורים לסיוע שניתן לפניות ציבור.

    בניגוד מוחלט לפרסומים השונים, ולמרות מסכת התחקירים והכתבות נגד ליצמן בגין הנהגת מדיניות ‘דלת פתוחה’ לפניות ציבור מכלל האוכלוסיות, אנו בטוחים שאין כל שחר לחשדות, להדלפות ולהכפשות כלפי ליצמן.

    סגן השר מקפיד בזהירות יתירה שלא להתערב בעמדת גורמי המקצוע, והורה להם לפעול אך ורק לפי החוק, ללא כל הפעלת לחצים או איום.

    יושרו הציבורי ועשייתו העצומה של סגן השר ליצמן לקידום מערכת הבריאות, בייחוד בתחום פניות ציבור מכל האוכלוסיות, מוכרות וידועות לכל, תוך הקפדה מדוקדקת לשמירת החוק, וכך יימשך גם בעתיד.

    יוזכר, במאי 2013 גם נחקר ליצמן בחשד שהורה לגורמי רפואה לפעול בניגוד לעמדתם כביכול, ובתוך זמן קצר הבינו רשויות החוק שלא נפל כל פגם במעשיו והתיק נסגר.

    יש לדחות ניסיון מצד גורמים אינטרסנטיים בשיתוף כלי תקשורת מסויימים, להפוך את נוהג פניות הציבור לעזרה ללשכת ליצמן – לעבירה על החוק. ההיפך הוא הנכון. אנו רואים זאת כזכות וכחובה, לסייע חוקית ולפי הנוהל בלבד, לכל מי שפונה ללשכתנו בנושאי רפואה, בדגש על כל מי שפונה, ללא הבדל דת, גזע וקהילה. זאת בניגוד מוחלט לנטען כביכול על העדפות למקורבים ומטופלים חרדים".



    0 תגובות