ניצחון למפלגת העבודה: טל רוסו כשיר להתמודד בבחירות

    איתי גדסי No Comments on ניצחון למפלגת העבודה: טל רוסו כשיר להתמודד בבחירות

    יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר, החליט כי האלוף במיל' טל רוסו כשיר להתמודד בבחירות במסגרת מפלגת העבודה. השופט קיבל את עמדתו שךל רוסו כי פרש כבר ב-2014, אך הוחזר לשירות מילואים בלבד ממנו פרש ב-2017

    טל רוסו ואבי גבאי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניצחון חשוב למפלגת העבודה. יו"ר ועדת הבחירות לכנסת ה-21 השופט חנן מלצר החליט היום (ראשון) כי המועמדות של טל רוסו כשירה והוא יכול להתמודד במסגרת מפלגת העבודה. האלוף במיל' טל רוסו הוא שיריון חשוב של אבי גבאי המבקש להתמודד עם מספר הרב של הבכירים הצבאיים המתמודדים במפלגת כחול לבן.

    המתמודד טל רוסו הגיב להחלטה: "עכשיו זה סופי. אני רץ ואני צריך אתכם איתי. למפלגת העבודה יש דרך ברורה, יש לנו את הערכים הנכונים ויש לנו נבחרת מצוינת. קול למפלגת העבודה – זה קול בטוח לשינוי. מהפך שלטוני יקרה רק אם מפלגת העבודה תהיה חזקה.

    דיברנו מספיק. עכשיו חוזרים הביתה, לעבודה. תצטרפו אלי וביחד נוביל לשינוי במדינה".

    יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי בתגובה על אישור מועמדותו של טל רוסו: "הצדק ניצח. הישראלים ניצחו. שמח שהישראלים שמשרתים במילואים ותורמים למדינה ניצחו. טל הוא לוחם ומנהיג ששירת את המדינה עשרות שנים, מנהיג שדורות של לוחמים הלכו והולכים אחריו. היום טל מתגייס סופית לשורות מפלגת העבודה וביחד נוביל שינוי בישראל".

    כזכור, ועדת הבחירות ביקשה מטל רוסו להסביר איך ייתכן כי לאחר שפרש רק ב-2017 משירות צבאי, כבר הוא מתמודד במפלגה פוליטית, התמודדות לא חוקית לאור חוק הצינון שקובע שרק שלוש שנים לאחר הפרישה, איש צבא יוכל להתמודד בפוליטיקה. רוסו הציג מסמכים כי סיום השירות היה ב-2014 והוחזר לשירות מילואים כמפקד מפקדת העומק.



    0 תגובות