סקר חדש: הרכבת הקואליציה תלויה בפייגלין – כחול לבן מאבדים גובה

    איתי גדסי 1 Comment on סקר חדש: הרכבת הקואליציה תלויה בפייגלין – כחול לבן מאבדים גובה

    לראשונה מפלגת איחוד המפלגות בימין, עוקפת את הימין החדש ומקבלת 8 מנדטים | הליכוד יורד ל-28 מנדטים לאחר פרסום כתב החשדות כנגד ראש הממשלה | יהדות התורה שומרת על כוחה וש"ס יורדת במנדט

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר פרסום כתב החשדות כנגד נתניהו, וקמפיין הליכוד כנגד מפלגת 'כחול לבן'. לראשונה מאז האיחוד הגדול של הגנרלים על לפיד, סקר שמתפרסם בעיתון 'הארץ' מגלה, כי 36 המנדטים היציבים של המפלגה ירדו דרמטית והמפלגה מאבדת חמישה מנדטים, ויורדת ל-31 מנדטים. מפלגת העבודה מזנקת מ-6 מנדטים ל-10 מנדטים.

    הרכבת הקואליציה: מפלגות השמאל, גנץ-לפיד, העבודה מרצ והמפלגות הערביות מקבלות 57 מנדטים. הימין, נתניהו, הימין החדש, איחוד מפלגות הימין, כחלון והחרדים, מקבלות 59 מנדטים ורק עם פייגלין יוכלו להרכב ממשלה של 63 מושבים.

    הליכוד יורדת באופן זוחל, ומתייצבת סביב 28 מנדטים. כתב החשדות כנגד ראש הממשלה נגס בליכוד בין 3 ל-3 מנדטים. הימין החדש יורד ל-7 מנדטים. איחוד מפלגות הימין עולה ל-7 מנדטים ועובר לראשונה את הימין החדש.

    המפלגות החרדיות: יהדות התורה שומרת כל כוחה ומקבלת 7 מנדטים. ש"ס יורדת במנדט ומקבלת 5 מנדטים. מפלגת זהות של משה פייגלין מטפסת צעל אחוז החסימה ומקבלת 4 מנדטים.

    photo_2019-03-09_19-17-57



    1 תגובות

    מיין תגובות