משפחת אנסבכר מגיבה לכתב האישום של המחבל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on משפחת אנסבכר מגיבה לכתב האישום של המחבל

    משפחת אנסבכר מגיבה לכתב האישום הקשה שהוגש כנגד המחבל ימ"ש שרצח את בתם אורי הי"ד: "האירוע שעברנו הוא לא מקרה פרטי אלא אירוע לאומי"

    אביה של אורי הי"ד צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפחת אנסבכר הגיבה לכתב האישום שהוגש כנגד המחבל עראפיה ימ"ש שרצח את בתם אורי הי"ד.

    "האירוע שעברנו הוא לא מקרה פרטי אלא אירוע לאומי. והשאלה שצריכה להישאל היא לא רק מה אנחנו מרגישים עכשיו, אלא מה כל אחד מאיתנו מרגיש וחושב ביום כזה".

    "גם כעת, אנו מצויים עמוק בתוך אבלנו על אורי ז"ל. אנו מבקשים להודות לעם ישראל על החיבוק הגדול שניתן לנו בתקופה הקשה שאנחנו עוברים, ומבקשים מכולם להמשיך להוסיף אור וטוב בעולם לזכרה של אורי האהובה שלנו", אמרו.

    כזכור, פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד המחבל ערפאת רפאעיה ימ"ש תושב חברון, בן 29 בגין מעשה טרור של רצח בכוונה תחילה ועבירות קשות נוספות.

    עו"ד יובל קדר, פרקליטות מחוז ירושלים אמרה: "על פי כתב האישום בשעות הבוקר המאוחרות של יום 7.2.19 יצאה אורי אנסבכר ז"ל, בת 19, אשר שירתה כבת שירות לאומי במרכז "יעלים" לילדים ונוער בסיכון באזור עין יעל בירושלים, אל היער בסמוך לעין יעל כשברשותה צרור דפים לכתיבה. למקום הגיע הנאשם ערפאת רפאעיה תושב חברון, בן 29, ללא אישור כניסה לישראל, כשברשותו סכין. הנאשם הבחין באורי ז"ל והחליט להורגה בשל היותה יהודייה. הנאשם תקף את אורי ז"ל באלימות קשה ובאכזריות".

    "אורי ז"ל נאבקה בנאשם, אך הנאשם התגבר על התנגדותה, ופגע בה פגיעה קשה, וכן דקר אותה. דקירות הסכין גרמו למותה של אורי ז"ל".



    0 תגובות