הדובדבן שבקצפת של עולם הגלישה המסונן

    עפר גדנקן No Comments on הדובדבן שבקצפת של עולם הגלישה המסונן

    " אתרוג POWER ", נבנה על בסיס שנים של ניסיון ומקצוענות חסרת פשרות * המוצר מעניק את העוצמה המרבית לה זקוק המשתמש החרדי לצד ההגנה הבטוחה

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה מעשור שנים של ניסיון, היכרות מעמיקה ובלתי אמצעית עם המגזר ומקצוענות שאין שני לה, הניבו בימים אלו את הבשורה החדשה לכל בית עסק ולכל עוסק ועוסקת במגזר החרדי. חברת אתרוג גאה להציג לציבור את " אתרוג POWER ", מהיר וחזק, לצד סינון מדוקדק.

    " אתרוג POWER " הוא מנוע סינון עוצמתי ומתוחכם, שנבנה על בסיס הידע והניסיון העצום שצברה החברה במהלך השנים. מנוע הסינון כולל בתוכו את כל היתרונות הקיימים לצד השיפורים העדכניים ביותר. מסלול " אתרוג POWER " פירושו הצטרפות לספק אינטרנט חזק, גלישה מהירה ללא תקלות המבוססת על הסינון הטוב ביותר שאינו מאט ואינו מפריע לרצף העבודה והגלישה.

    מנוע הסינון " אתרוג POWER ", בנוי על שלושה כבלים תת ימיים המאיצים את הגלישה, כשעליהם מורכבים מספר סוגים שונים של מערכות  סינון רובוטי מתוחכמים מבוססי מערכת בינה מלאכותית, המבטיחים כי הגלישה תהיה מהירה, איכותית, נקיה, מסוננת והלקוח מקבל את כל מה שהוא צריך אבל יחד עם זאת רק את מה שהוא צריך, ללא חשש למכשול או למשהו לא רצוי במהלך העבודה.

    היום ברור שבמשך הזמן הרשת הולכת ותופסת מקום נכבד בעולם העסקי וגם בחיי היום יום. כפי שאנו נוכחים לדעת היום, כל מי שעמל לפרנסתו, כמעט בכל תחום זקוק לאינטרנט ולחיבור לרשת כתנאי בסיסי לעבודתו. בנוסף, כל השירותים החיוניים הניתנים לאזרח הן ברמה הארצית והן ברשויות המקומיות כמו שירותי ממשל, בנקים, תחברוה ומידע עוברים כולם להתנהל ברשת.

    כך למשל, על פי נתוני המכון הישראלי לדמוקרטיה, בעשור האחרון הוכפל מספר המשתמשים ברשת בקרב המגזר החרדי וכיום הזמניות לרשת מקוונת קיימת בקרב כמעט מחצית מהציבור החרדי בארץ!.

    בחברת אתרוג זיהו מראש את המגמה ומיהרו להקדים רפואה למכה. מאז, למעלה מעשור שנים מובילה החברה את השימוש המסונן ברשת, בבתי עסק ובחברות ענק כמו גם בקרב משתמשים פרטיים הזקוקים לכך לעבודתם וכך נהנים כבר היום משירותי 'אתרוג עסקים' רשימה ארוכה של חברות ומוסדות שבחרו בה כפתרון הטוב ביותר עבורם: עיריות, משרדים ממשלתיים, מוסדות חינוך, עסקים מובילים, חברות פרסום וגרפיקה.

    ועל גבי ההצלחה הזאת, נבנה " אתרוג POWER ", הדובדבן שבקצפת של האינטרנט המסונן . " אתרוג POWER', כשמו כן הוא, מעניק את העוצמה המירבית לה זקוק המשתמש לצד ההגנה העוצמתית והבטוחה,

    לדברי הרב אפרים שבדרון מנהל אתרוג "שמו של המסלול נבחר לאחר חשיבה מעמיקה והוא מעיד על המוצר כולו: זהו ספק האינטרנט המסונן העוצמתי ביותר. לקוח במסלול " אתרוג POWER " מקבל את היכולת לעבוד בקצב ובמהירות ובמקביל המגן עליו מהסכנות האורבות ברשת. גם בעשור הבא בע"ה אנו נמשיך להוביל את השימוש הבטוח והאיכותי ביותר ברשת בקרב מהגזר החרדי, עם כח של הצלחה מוכחת לא מתווכחים!"



    0 תגובות