ברקת: "אל תתפרו חליפות עדיין לא שמעתם את הצד של נתניהו"

    אסתי פלד 1 Comment on ברקת: "אל תתפרו חליפות עדיין לא שמעתם את הצד של נתניהו"

    "לפיד וגנץ השלימו עם איראן גרעינית, בזמן שראש הממשלה נלחם מול כל העולם לשנות את רוע הגזירה, והצליח לתדהמת העולם, האם אנחנו רוצים להחליף אותו בצמד הזה", כך אומר ראש עיריית ירושלים והמועמד לכנסת מטעם הליכוד ניר ברקת בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על חקירות נתניהו: "אל תתפתו להליך המשפטי, אחרי הבחירות הכל ימוצא כדין, אך המאבק נשאר בין ימין לשמאל" | האזינו

    ניר ברקת צילום: פלאש 90
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ירושלים לשעבר והמתמודד לכנסת מטעם הליכוד ניר ברקת התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על מערכת הבחירות והמאבק בין כחול לבן לליכוד, ההתמודדות מול המפלגות הקטנות שלא בטוח ימליצו על נתניהו להרכיב את הממשלה.

    הליכוד מול לפיד-גנץ: "האתגר האמיתי של האזרחים, זה מי ינהיג אותם? האם ראש ממשלה שהוכיח התפתחות יוצאת דופן בתחום המדיני והכלכלי ותחשבו גם מה יהיה הלאה. זה האתגר ולא רעשי רקע של הליך משפטי שיכול להתהפך. מולנו יש את גוש כחול לבן שאין להם ניסיון והם לא מסוגלים להנהיג את המדינה".

    אל תתפרו חליפות: "אנחנו צריכים לשכנע את הציבור לא להתפתות אחר ההליך המשפטי שימוצא לאחר הבחירות. לא שמענו את נתניהו הוא לא הביא את החומרים והוא לא הביא את עדי ההגנה. מציע לכולם לא לתפור חליפות".

    כחלון: "אם הציבור רוצה לדעת שהקול שלו הולך למקום הנכון, שישקול הבוחר אם הוא רוצה לקחת צ'אנס. יש במחנה הלאומי מספיק מנדטים ומספיק ציבור שרואה את ההבדל בין ראש ממשלה שעמד מול ארה"ב אירופה והעולם, אפי' שגנץ ולפיד השלימו עם איראן גרעינית. ועכשיו תראה איך הכל השתנה, ההבנה שאפשר לחולל שינוי ברמה הבינלאומית, אין אף אחד שיכול להשתוות אליו. גם מבחינה כלכלית הכל פורח למול פשיטת הרגל של החברה של גנץ".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    1 תגובות

    מיין תגובות