אזולאי: "מפלגת גנץ לפיד – סכנה גדולה"

    איתי גדסי 3 Comment on אזולאי: "מפלגת גנץ לפיד – סכנה גדולה"

    חבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס) התייחס למפלגנץ – לפיד וטען: "לא שוכחים את גזירותיו של לפיד" • על ליברמן: "מאחל לו שלא יעבור את אחוז החסימה" • וגם, מה הוא חושב על דבריו החצופים של בנט כנגד הרבנות הראשית?

    ח"כ ינון אזולאי צילום: נועם ריבקין פנטון, דוברות הכנסת
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת ינון אזולאי שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר". והתייחס לאנטישמיות באירופה, לבחירות בעוד כחודש, למצבה של תנועת ש"ס ולדבריו הנלוזים של שר החינוך נפתלי בנט: "אני אשמח להכיר לבנט את רבני 'בנועם' שעובדים יחד עם הרבנות הראשית ומסבירים פנים לכולם – המשרד לשירותי דת קיבל ציון 95 בשביעות רצון שנתיים ברציפות. רבני צוהר בכלל לא משתווים לזה".

    בנוגע לבחירות הקרובות אמר: "מפלגת השמד 'לפיד גנץ', רוצים לקעקע את היהדות ואת מסורת ישראל – אם גנץ עשה טעות פוליטית בחיבור עם לפיד, זה אומר שלפיד ישלוט עליו ומשתמש בו וזו הסכנה הגדולה".

    אזולאי אמר: "אנחנו לא שוכחים את גזירותיו של לפיד שבקדנציה הזאת עמלנו לבטל את אותן גזירות. לפיד של אז זה לפיד של היום. נתניהו תמיד היה קרוב למסורת ישראל וגם הוא מבין שהוא צריך את ש"ס לצידו ומי שחשובה לו היהדות והערכים נותן את קולו לתנועת ש"ס שתומכת בבנימין נתניהו לראשות הממשלה".

    על דבריו כנגד הדת של ח"כ אביגדור ליברמן, אמר: "השבת תובעת את עלבונה מאביגדור ליברמן שמעודד חילולי שבת ופגיעה בקודשי ישראל. אני מאחל לו שלא יעבור את אחוז החסימה וניפטר מנוכחותו במערכת הפוליטית".

    בנוגע למצבה של תנועת ש"ס בסקרים, אמר: "אמש הייתי בכינוס של רבני קהילות ומדרשיות שמקרבים את הציבור המסורתי והם אומרים שיש היענות גדולה יותר לטובת תנועת ש"ס משום שחשוב לציבור מסורת ישראל והן מבינים שרק תנועת ש"ס תילחם למען זה – כמי שחורש את השטח יום יום אני נפגש עם קהילות שלמות שבעבר לא הצביעו לש"ס וכעת הם אומרים בקול ברור אנחנו עם תנועת ש"ס. ביום הבחירות ש"ס תנפץ את התחזיות שח הסוקרים ותפתיע לטובה".

    באשר לאנטישמיות הגואה באירופה, אמר אזולאי: "האנטישמיות אומנם בחו"ל מרימה ראש אולם אצלנו בתוך מדינת ישראל היא חיה ובועטת – עומדים עלינו מתוכנו מפלגת 'כחול לבן' לקעקע כל דבר שיש בו קדושה ויהדות – השר הרב אריה דרעי לקח על עצמו לחבק את הקהילה הצרפתית ולסייע להם להשתלב במדינת ישראל מבלי שישלמו מחיר יקר על חינוך ילדיהם. בכל מקום שיש עליה ויש קהילות שעולות ארצה תנועת ש"ס תהיה שם לסייע לאותן קהילות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      חבל על המילים, איזה חרדי יצביע לגנץ לפיד? על שוטים לא מדברים! הדרך היחידה היא רק – עם כל הרתיעה מהתקפות אישיות – להפוך אותם למגוחכים, והרי הם באמת זוג שלא ניהל כלום מעולם, שלא ניתן לתאר אותם כלל

    2. 2

      שס׳ניק כמו שס׳ניק חוזר אחרי מה שליצמן אמר שבוע שעבר, כאילו זה הוא זה שאמר

    3. 1

      אבל אתם עם ביבי? ובלעדי ליברמן אין ביבי!