בנט ממשיך לתקוף את הרבנות: "יש רבנים שרוצים לגייר ולא נותנים להם"

    איתי גדסי 1 Comment on בנט ממשיך לתקוף את הרבנות: "יש רבנים שרוצים לגייר ולא נותנים להם"

    המטרה החדשה של בנט: שר החינוך נפתלי בנט ממשיך במתקפה הנלוזה אותה החל במהלך הימים האחרונים כנגד מוסד הרבנות הראשית לישראל | ח"כ אזולאי הגיב: "הרבנות מסבירה פנים לכולם"

    בנט צילום: פלאש 90
    19:02
    24.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ליל הסדר – הדרך לעורר רגשות בכל ילד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך נפתלי בנט שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" והחציף פניו בדברים כנגד הרבנות הראשית לישראל ומערכת הכשרות והגיור.

    בנט אמר: "אנחנו עם 'צהר'. יש רבנים שרוצים לגייר בצורה יותר רחבה ומונעים מהם. גם מערכת הכשרות הפכה למכונת כסף", אמר בנט ברוב חוצפתו. לדבריו: "צהר רוצה לעשות את זה בצורה שונה. המטרה שלנו שכל שירותי הדת יהיו ברוח טובה".

    בנוגע לנתניהו, אמר בנט: "נתניהו ייכנע לטראמפ בתכנית המאה. הוא כבר החזיר את חברון ותמך עם הליכוד בתכנית ההתנתקות. אבל נתמוך בו למרות כתב החשדות כדי שגוש הימין ימשיך לשלוט".

    על דבריו אלה, הגיב חבר הכנסת ינון אזולאי במהלך התכנית ואמר: "אני אשמח להכיר לבנט את רבני 'בנועם' שעובדים יחד עם הרבנות הראשית ומסבירים פנים לכולם – המשרד לשירותי דת קיבל ציון 95 בשביעות רצון שנתיים ברציפות. רבני צוהר בכלל לא משתווים לזה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא. לא צריך להתפשר ולומר הרבנות מסבירה פנים לכלום אלא מי שרוצה לגייר בכח אנשים כדי שיתחתנו עם יהודיות אין מקומו בינותינו.