גנץ: "לא אשב עם נתניהו", הליכוד: "חזקת החפות עומדת גם לך"

    איתי גדסי No Comments on גנץ: "לא אשב עם נתניהו", הליכוד: "חזקת החפות עומדת גם לך"

    יו"ר מפלגת 'כחול לבן' בני גנץ, קרא לראש הממשלה לפרוש מתפקידו בעקבות כוונת היועמ"ש להעמידו לדין בכפוף לשימוע: "אני פונה אליך מכאן הערב להתעשת, לגלות אחריות לאומית ולפרוש מתפקידך" | הליכוד בתגובה: "גנץ, מקווים שתנקה את החשדות מעליך, גם לך יש את חזקת החפות"

    גנץ הערב צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת 'כחול לבן' בני גנץ, הגיב הערב (חמישי) להחלטת היועמ"ש אביחי מנדלבליט, כי בכוונתו להעמיד לדין בכפוף לשימוע את ראש הממשלה בעבירת שוחד על תיק בזק, בו חשוד ראש הממשלה בהטבות לקבוצת בזק תמורת סיקור חיובי. גנץ תקף את נתניהו וקרא לו ללכת הבייתה ולהלחם על חפותו מחוץ למשרד ראש הממשלה.

    גנץ התייחס להכרות עם נתניהו: "אני מכיר את בנימין נתניהו היטב. עבדנו שכם אל שכם. ראיתי אותו ברגעים גדולים וברגעים קשים ואני יודע עד כמה הוא אוהב את מדינת ישראל.
    אבל בנימין נתניהו שהכרתי לא היה גורר את המדינה ואת העם למצב שבו יש ראש ממשלה בחצי משרה".

    עוד הוסיף: "נתניהו, גם אתה מבין כמה מוסדות המדינה חשובים. אני קורא לך לחדול מההתקפות על מערכת המשפט ואכיפת החוק. לחדול מההתקפות האישיות על נושאי המשרה שאותם מינית בעצמך. רק לפני שנים אחדות הסברת בקולך שראש ממשלה אשר מצוי בהישרדות אישית אינו יכול להמשיך בתפקידו".

    לא נשב איתך בממשלה: "הערב, עם פרסום המלצות היועץ המשפטי ובנסיבות שנוצרו, ישיבה עם בנימין נתניהו אינה עומדת על הפרק. בנימין נתניהו, אני פונה אליך מכאן הערב להתעשת, לגלות אחריות לאומית ולפרוש מתפקידך. אם וכאשר תוכח חפותך תוכל לחזור לזירה הציבורית בראש מורם".

    מפלגת הליכוד הגיבו לדברי גנץ: "זכות החפות עומדת לכל אדם, גם לבני גנץ, ואנו מקווים שהוא ינקה את שמו בהקדם האפשרי מההאשמות החמורות נגדו".

     



    0 תגובות