נתניהו: "אמשיך לשרת אתכם עוד שנים רבות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "אמשיך לשרת אתכם עוד שנים רבות"
    נתניהו הערב צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייצב הערב (חמישי) מול המצלמות ומסביר את עמדתו, כנגד החלטת היועמ"ש אביחי מנדלבליט להגיש נגדו כתב אישום. ראש הממשלה הסביר את ההבדלים בינו ובין פוליטיקאים אחרים, האכיפה הבררנית, נתניהו דמע מול המצלמות ודיבר בקול שנוק מבכי שהתייחס לרדיפה כנגד משפחתו, דבר שמעולם לא קרה לו, דבר המעיד על עוצמת הרגשות שהגיע למעמד הערב.

    ראש הממשלה פתח בנאומו על המפגשים המדיניים המסייעים לביטחון ישראל: "אמש נפגשתי במוסקבה עם ולדימיר פוטין והבהרתי לו שאנחנו נמשיך לפעול נגד איראן וההתבססות בסוריה. אני מודה לנשיא פוטין שקיבל את דברי. שחזרתי לישראל שמעתי את דברי הנשיא טראמפ שחיזק אותי. אני מודה לידידי הנשיא טראמפ על דבריו ועל תמיכתו האיתנה במדינת ישראל".

    עוד הוסיף נתניהו: "הקשר הזה עם מעצמות העולם הוא לא דבר מובן מאליו. אני בונה אותו במשך שנים ארוכות והוא מסייע לנו להבטיח על ביטחוננו ועל המדינה שלנו. המדיניות שאני מוביל עם חברי בליכוד הובילה אותה לעשות את הטוב ביותר בתודותיה בכלכלה ובביטחון ובכל תחום. עשינו זאת בלי הרכנת ראש, כולל טיפוח עוצמתנו הצבאית".

    .

    ראש הממשלה המשיך להתייחס על הלחץ האדיר שהפעיל השמאל על חקירותיו: "השמאל יודע שעם הישגים אלה אי אפשר לנצח אותנו בקלפי, לכן במשך שלוש שנים הם מבצעים מסע ציד חסר תקדים שנועד להפיל את ממשלת הימין בראשותי ולהקים ממשלת השמאל בראשות ממשלת לפיד-גנץ. הם הפעילו מכבש על היועץ המשפטי, כדי שהוא יגיד שהוא שוקל להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע גם כשברור שאין כלום – העיקר להשפיע על הבחירות גם כשיודעים שמגדל הקלפים יקרוס".

    פגיעה בדמוקרטיה: "הדבר הזה חסר תקדים ופוגע בדמוקרטיה הישראלית. פעם ראשונה שפותחים בשימוע לפני הבחירות, כך אזרח מבין שהעיתוי שערורייתי כדי להפיל את ממשלת הימין ולהעלות את השמאל. זאת המטרה שלהם, להציף את הציבור בעלילות מגוחכות ומרושעות כלפיי מבלי שתהיה לי ההזדמנות להפריך את זה לפני הבחירות ואני אפריך את כולם. אסור שהלחץ הזה ישפיע על הבחירות בקלפי. אני יודע שעל הרוב המוחלט זה לא ישפיע, אבל אם זה ישפיע על מעט זה עלול להספיק לשמאל לעלות לשלטון".

    .

    תופרים תיקים: "אני לא זוכר מתי השמאל היה כל כך מאושר. לא רק שתופרים תיקים, תופרים גם חליפות. היו חגיגות כאלה שתפרו תיק לגיבור ישראל רפאל איתן, לאביגדור קהלני, גם הוא גיבור ישראל, שחטו אותם בתקשורת. גם אז היו חגיגות, ואתם יודעים איך זה נגמר? זה נגמר בכלום. אתם יודעים למה? כי לא היה כלום, כפי שאצלי אין כלום".

    ראש הממשלה החל כאן להשתנק מבכי שדיבר על הרדיפה כנגד משפחתו: "אבל יש דברים נוספים שאני חייב להגיד שלא אמרתי. במסע הציד הזה נגדי לא בחלו בשום אמצעי. שפכו ועדיין שופכים את דמה של רעייתי. רודפים את בני, העבירו את המשפחה שלי שלוש שנים של שבעה מדורי גיהינום. מסע הציד הזה התחיל בניסיון להדביק לי ולרעייתי שישה מקרי שוחד. זה מגדל קלפים שקורס. כבר עכשיו, עוד לפני שדיברתי, לפני הצגת מסמכים, כבר עכשיו 5 מתוך 6 קרסו וגם שאר הטענות יקרסו, ולא יהיה כלום. הם יקרסו כאשר אני אתמודד עם עדי המדינה".

    .

    האכיפה הבררנית נתניהו ואחרים: "הם יקרסו כשאני אביא עשרות עדים שבאופן תמוה לא נחקרו. הם יקרסו כשאציג את כל המסמכים והפרוטוקולים שמוכיחים שאני פעלתי ללא רבב. בתיקים פייק 1000, 2000 ו-4000. לוקחים את עבודת הדוברות של כל דובר ושל כל פוליטיקאי ורק במקרה שלי הופכים את זה לפלילי. שיחה שלי, שאני מנסה להגן על הבן שלי, והופכים את זה לפלילי. יש לי חדשות בשבילכם: דיברתי עם עוד מו"לים והם הסכימו להוריד את הידיעה הזאת".

    אין תקדים בהיסטוריה העולמית לשוחד כזה: "פרופסור אלן דרשוביץ, שאומר שתיקי 1000 ו-2000 הם סכנה לדמוקרטיה. הוא אומר שאין תקדים בהיסטוריה הישראלית והבינלאומית שסיקור חיובי זה שוחד. הם לא מדברים על כסף או על מעטפות, הם מדברים על 2.5 כתבות מתוך אוקיינוס של כתובת שליליות נגדי".

    ישראל היום: "תבדקו בגוגל תסתכלו לבד. מי האדם הראשון בהיסטוריה שמאשימים אותו בשוחד על סיקור חיובי?! אותי, בנימין נתניהו, הבן אדם הכי מושמץ בתקשורת הישראלית. מעניין שלא בודקים פוליטיקאים אחרים שפעלו לסגור את 'ישראל היום', מה שהיה מכניס מיליונים לנוני מוזס".

    .

    למה לא חוקרים את הפגישות החשאיות של לפיד עם מוזס: "עכשיו בואו נעשה תרגיל מחשבתי: מישהו יכול להסביר לי אם סיקור חיובי זה שוחד, אז איך לא חקרו את יאיר לפיד שנפגש עשרות פעמים עם נוני ושהסיעה שלו פעלה לסגור את 'ישראל היום'. אני אומר לכם, שתנסו להבין שאותי, שניסיתי למנוע את החוק הזה, אותי שופטים ואותם לא".

    לא ביבי לא חוקרים: "מה עם פייק 1000? הוציאו מאות מיליונים מכספי משלם המיסים ומה מצאו סיגרים חמגשיות קשקוש מנפחים את הסכומים במפוח אדיר ולוקחים את כל השמפניות והסגירים שמילצ׳ן רכש עבורו ומעמיסים הכול עלי. רה״מ אולמרט, שקיבל עטים יקרי ערך בשווי של מעל מיליון שקלים, שם היועמ״ש קבע שאין טעם לחקור אפילו. אתם כבר מבינים את העיקרון: לא ביבי לא חוקרים. יש פה לחץ אדיר של התקשורת וגם של השמאל וגם פקידים משפטיים להביא את האשמות האלה לפני הבחירות".

    נתניהו מאשים – הפרקליטים בשירות השמאל: "לפי התקשורת, שני הפרקליטים שדחפו לקו קיצוני נגדי זה שי ניצן וליאת בן ארי. עוד תרגיל מחשבתי: איך אפשר להסביר שליאת בן ארי, שדחפה לפרסם את ההחלטה, עצרה ב-2013 את החקירות נגד ציפי לבני בגלל הבחירות, ושי ניצן, שביצע אכיפה בררנית נגד אנשי ימין. יש חוק אחד לעם וחוק אחד לרה"מ".

    אשרת אתכם עוד שנים רבות: "אני אומר לכם אזרחי ישראל, כל מגדל הקלפים הזה יקרוס. אני בטוח בזה לחלוטין. אני בטוח בזה ב-4000%. אני מתכוון לשרת אתכם ואת המדינה עוד שנים רבות, אל תאמינו לכל הספינים אני מתכוון לשרת אתכם עוד שנים רבות אב לזה תלוי בכם, זה לא תלוי בפקידים או באולפנים, זה תלוי רק בכם אזרחי ישראל".

    .

    לסיום פנה נתניהו לעם בישראל ואמר נרגשות: "אל תתנו למסע הציד הזה לבלבל אתכם. הבחירות היא בין מפלגת השמאל החלשה של לפיד-גנץ עם גוש חוסם של המפלגות הערביות או ממשלת ימין חזקה בהנהגת הליכוד. רבים מכם ביממה האחרונה חוזרים ואומרים – אנחנו איתך ועם שרה".

    "ואני אומר: אני לא אשבר, ואתם שואלים מאיפה אני שואב את הכוחות? ממשפחתי האהובה שהיא עמוד התווך של חיי, מהידיעה שכל האשמות נגדי הן חסרות שחר, ומכם אזרחי ישראל היקרים, שתומכים ומחזקים אותי כדי שאמשיך להנהיג את המדינה הזאת למען העתיד של כולנו".



    0 תגובות