דרעי: "עצמה יהודית שומרי תורה ומצוות; יהיו שותפים בממשלה"

    עמית דניאל 1 Comment on דרעי: "עצמה יהודית שומרי תורה ומצוות; יהיו שותפים בממשלה"

    שר הפנים אריה דרעי מתנגד לגנות את חברי "עצמה יהודית" וטוען: "הם יכולים לעבוד איתנו יחד בנושא השבת, הכותל ובכל המאבקים של הסטטוס קוו. אני רואה בהם חלק מהכנסת הבאה" | על לפיד: "ינסה להתחנף לחרדים" | על נתניהו: "הטלפון הראשון שלו יהיה לחרדים"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" ב"קול חי" ואמר: "עד הגשת הרשימות חשבנו שמערכת הבחירות הוכרעה, אבל החיבור החדש הביא לחשיבה אחרת. לפיד עם מספר גדול של מנדטים מסוכן מאוד ליהדות. הם ינסו בחודש הקרוב לטשטש את העובדות ולהתחנף לחרדים".

    עוד אמר דרעי "אחרי שראש הממשלה נתניהו נכווה בממשלת האחים, הוא לא יסתכן שוב. אני בטוח שהטלפון הראשון שלו אחרי הבחירות יהיה למפלגות החרדיות. הוא גם אומר זאת בגלוי. בסוף צריך ליד ההגה אדם עם ניסיון גדול וזה רק נתניהו. יש לו הרבה זכויות. הוא חייב לצידו את הציבור החרדי עם מספר גדול של מנדטים".

    בנוגע לחרדים הנוטים להצביע לליכוד, אמר דרעי: "יש אכן בעיה עם חרדים שרוצים להצביע לליכוד. בשביל זה אנחנו מסבירים גם בתוך הבית שאנחנו הנאמנים ביותר לביבי והראשונים שנלך איתו יחד. שילבנו צעירים רבים ברשימה לכנסת אחרי שראינו את ההצלחה הגדולה שלהם בכנסת האחרונה ובבחירות המוניציפאליות".

    באשר לניסיונות מהשמאל לפסול את ריצה "עצמה יהודית", אמר דרעי: "הח"כים הערבים הקיצוניים שהפכו את הכנסת האחרונה זה לגיטימי ו'עוצמה יהודית' לא? הם אנשים שומרי תורה שאפשר יהיה לשתף פעולה אתם, שאני יוקיא אותם? ממש לא! הם יכולים לעבוד איתנו יחד בנושא השבת, הכותל ובכל המאבקים של הסטטוס קוו. אני רואה בהם חלק מהכנסת הבאה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמדומני גם אלי ישי שומר תורה ומצוות….