סער תוקף את בנט: "עד לפני כמה ימים רצית לרוץ ברשימת הליכוד"

    אסתי פלד No Comments on סער תוקף את בנט: "עד לפני כמה ימים רצית לרוץ ברשימת הליכוד"

    השר לשעבר גדעון סער (הליכוד) התראיין ל'מהדורה המרכזית' ותקף את בנט על ההתקפות כנגד הליכוד: "הוא הבטיח שהוא ייקח קולות מגנץ, תלך ותתקוף את גנץ ולפיד. ככל הנראה הסקרים שינו את דעתו" | קואליציה: "קודם נפנה לשותפים מהימין והדתיים ואח"כ נצרף את גנץ" | עתירת השמאל כנגד עוצמה יהודית: "עושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס" | האזינו

    גדעון סער צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר גדעון סער (הליכוד) התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על ההתקפות מתוך הימין על הליכוד ותוכנית השלום של הנשיא טראמפ, קואליציה עם גנץ, הניסיון לפסילת עוצמה יהודית והקמת גוש חוסם ערבי.

    ההתקפות מהימין החדש: "מוזר שבנט שרק לאחר סקרי סוף השבוע שכנראה לא החמיאו לו, החל לתקוף את התוכנית של טראמפ, הרי היא כבר חודשים מדוברת ולא מהיום. אין לנו מושג מה יש בתוכה. גורמי ממשל דיברו איתי והבעתי את דעתי. חבל שהוא בחר לתקוף בתוך הימין ולא את גנץ-לפיד".

    עוד הוסיף סער: "אני לא מבין בשביל מה הוא הקים את המפלגה הזאת, הרי הם באו מהליכוד ובסוף הם יחזרו לליכוד. עד לפני כמה ימים בנט ניהל מגעים ללכת ברשימה אחת עם הליכוד, בסוף זה לא הסתדר ורצו ברשימות נפרדות ".

    קואליציה עם גנץ: "אנחנו צריכים לעבוד קשה בכדי לנצח. ולמרות אי הבהירות אם כל המפלגות יעברו את אחוז החסימה. הכוונה קודם כל לבסס ממשלה סביב השותפים, שאלו מפלגות הימין והדתיים, אינני פוסל צירוף של עוד מפלגות ובלבד שיתחייבו לבסיס הדרך שלנו יחד עם השותפות שלנו".

    קואליציית ימין: "כל מערכות הבחירות מאז 92 היה רוב למחנה הלאומי בכנסת, חוץ מקדימה בשנת 2006. אם נעבוד נכון ונסביר לעם ישראל את החלופה, שזה או להמשיך את העוצמה המדינית וההתפתחות של ישראל מבחינת כלכלית וביטחונית, או לחזור לדרך המסוכנת של השמאל של הוויתורים והסכנות שבאות מהם".

    גוש חוסם ערבי: "מפלגות השמאל והמרכז חייבות להצהיר בצורה ברורה לציבור הישראלי אם הם יקימו גוש חוסם עם הרשימות הערביות – כן או לא. להתחמק מהשאלה הזו הם מרשים לעצמם. אבל זה לא מונע מהם לעשות דה-לגיטימציה לעוצמה יהודית. צביעות במיטבה".

    עוצמה יהודית: "בשמאל מבקשים להתבסס על קולות הערבים שחלקם חותרים נגד המדינה. אבל בשביל שקולות הימין ילכו לפח והם יזכו בבחירות אפי' שרוב העם לא בחר בעם. זה בדיוק כפי שנאמר מינאי המלך: אל תתייראי מן הצדוקים ומן הפרושים אלה מן הצבועים שעושים מעשה זימרי ומבקשים שכר כפנחס".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות