אין הוכחה: שקד מסרבת למסור לנתניהו את מסמכי מיזוג בזק-יס

    איתי גדסי No Comments on אין הוכחה: שקד מסרבת למסור לנתניהו את מסמכי מיזוג בזק-יס

    ראש הממשלה פנה למשרד המשפטים לקבל את מסמכי המשרד שהועבר למבקר המדינה על אי התערבות ראש הממשלה בתהליך מיזוג בזק-יס, במסגרת החקירה כנגד ראש הממשלה בתיק בזק. שרת המשפטים סירבה לבקשת ראש הממשלה ולא תעביר לידיו את המסמכים. מהליכוד נמסר: "אחרי שלא נתנו לראש הממשלה נתניהו להתעמת עם עדי המדינה נגדו, ואחרי ששללו ממנו את הזכות הבסיסית לממן את הגנתו מול סכומי עתק שמשקיעים נגדו במשטרה ובפרקליטות". שרת המשפטים: "אינני מוסמכת להתערב. העברתי את המכתב. די לספינים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים איילת שקד מסרבת למסור לידי ראש הממשלה בנימין נתניהו את המסמכים של משרד המשפטים שמוכיחים כי לא הייתה התערבות כלל של ראש הממשלה בתהליך המיזוג של בזק-יס. המסמכים מראים כי כל תהליך המיזוג נעשה בצורה חוקית ומסודרת ללא שיקולים זרים. על פי הודעת הליכוד משרד המשפטים מסרב להעברת המסמכים.

    מהליכוד נמסר בתגובה: "נדהמנו מסירובה של שרת המשפטים איילת שקד לדחות את בקשת ראש הממשלה נתניהו ולא למסור לו את מסמכי משרד המשפטים שמסייעים לו להוכיח את צדקתו".

    עוד הוסיפו בליכוד: "לא מדובר בחומר חקירה או חומר מסווג אלא במסמכים שנמסרו למבקר המדינה ממשרד המשפטים ושמראים שאישורי בזק-יס נעשו כדת וכדין על ידי כל הרגולטורים ללא התערבות כלשהיא של ראש הממשלה".

    סירוב תמוה: "אחרי שלא נתנו לראש הממשלה נתניהו להתעמת עם עדי המדינה נגדו, ואחרי ששללו ממנו את הזכות הבסיסית לממן את הגנתו מול סכומי עתק שמשקיעים נגדו במשטרה ובפרקליטות מכספי משלם המיסים, עכשיו מסרבים לפרסם מסמכים רשמיים של משרד המשפטים שהם אינם חומרי חקירה ושתומכים בהפרכת ההאשמות נגד ראש הממשלה נתניהו".

    יו"ר הימין החדש שרת המשפטים איילת שקד הגיבה לאשמות: "ראש הממשלה יודע היטב ששרת המשפטים לא מוסמכת להתערב בעבודת התביעה ובכלל זה בענייניו הפליליים. העברתי את המכתב ליועמ"ש וביקשתי ממנו לענות בהקדם. זו האמת. ודי לספינים".



    0 תגובות