סוף הדמוקרטיה? לפיד-גנץ ומרצ התאחדו לפסול את עוצמה יהודית

    איתי גדסי 1 Comment on סוף הדמוקרטיה? לפיד-גנץ ומרצ התאחדו לפסול את עוצמה יהודית

    לאחר שלפיד התרגל לבחור לבד ללא דמוקרטיה את חברי מפלגת יש עתיד, בכחול לבן, מעוניינים לשכפל את ההצלחה ולנסות לפסול את מי שלא מוצא חן בעיניהם. 'כחול לבן' התאחדו יחד עם מפלגת השמאל הקיצוני 'מרצ' לעתירה לפסילת מפלגת הימין 'עוצמה יהודית'

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שחבר מפלגת 'כחול לבן' עופר שלח, אמר בקולו בראיון כי גוש חוסם עם הערבים הוא אפשרי לאחר הבחירות. חברי כחול לבן הצטרפו לעתירת אנשי מפלגת השמאל הקיצוני 'מרצ' לעתירה לפסול את מפלגת 'עוצמה יהודית' בראשות בן גביר ומרזל. לאחר השגת החתימות תדון ועדת הבחירות בעתירה האם לפסול את הרשימה.

    מדובר בצביעות חסרת בושה לשמאל הקיצוני בראשות לפיד-גנץ ומרצ, עופר שלח ממפלגת 'כחול לבן' אומר בפה מלא, כי יש אפשרות לגוש חוסם עם המפלגות הערביות החותרות כנגד מדינת ישראל ופועלות נגדה ומעודדות טרור ואלימות. אך מפלגה המכבדת את חיילי צה"ל וקוראת לשמירה על מדינת ישראל יהודית, נתקלת ברצון בולשביקי לפסול את הימין ולא לאפשר לה להתמודד באופן דמוקרטי.

    האם הדמוקרטיה הסתיימה מתי שמדובר באנשי ימין, על ידי אלה המכנים עצמם אבירי זכויות אדם ופאר הדמוקרטיה? או שלפיד התבלבל בכוחו במפלגה, שם הוא בוחר ופוסל באופן לא דמוקרטי את אנשיו כעריץ, ומי שלא נשמע להוראותיו מוצא את עצמו בחוץ, (פרשת ח"כ עדי קול). אז עד כאן מר לפיד, בישראל העם בוחר את נציגיו לא אנשים כמוך יקבעו לו.



    1 תגובות

    מיין תגובות