איך הופכים מקצוע לפרנסה ומתחילים להרוויח

    עפר גדנקן 2 Comment on איך הופכים מקצוע לפרנסה ומתחילים להרוויח

    מרכז 'כיוון' עורך יריד תעסוקה לעורכים תורניים וסופרי סת"ם

    12:29
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on אחר הפיגוע בבנימין: צה"ל עצר עשרות מבוקשים ביו"ש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הביקוש להשתלבות בתעסוקה מחד ושמירה על סדר יום תורני, הביא את מרכז 'כיוון' בירושלים – מרכז ההכוון התעסוקתי המוביל לחרדים להשיק את יריד המשרות בתחומי העריכה התורנית וסופרי סת"ם.

    בעבר נערכו במרכז 'כיוון' יריד משרות מהדרין, וכעת מציעים לאברכים ולמחפשי עבודה עם רקע תורני, אפיק פרנסה מרתק עם התמקדות מקצועית בעיקר במשרות עריכה תורנית לצד משרות סופרי סת"ם.

    משתתפי ערב ההיכרות עם המשרות יוכלו להשתתף בהרצאות של מומחים בתחומי העריכה התורנית וכתיבת סת"ם. בתחום העריכה התורנית, ירצה הרב דוד ויינברג מנהל מכון חת"ם סופר שיסביר על תפקידו של העורך התורני, על הידע הנדרש ממנו, על הגמישות בעבודה לצד לימודים בכולל, על תנאי השכר ואיך הופכים להיות עורך תורני מבוקש.

    על משרת סופר סת"ם, ירצה הרב זאב וקסברגר מנהל מחלקת סת"ם ב'מלכות וקסברגר', שיתן טיפים מאחורי הקלעים של אימפריית מלכות וקסברגר ויסביר לנוכחים איך ניתן להתפרנס בכבוד ממקצוע סופר סת"ם.

    לצד ההרצאות ישתתפו באירוע גם מעסיקים מובילים בתחום כמו מכון ירושלים, מכון עוז והדר ונציגים מ'אוצר החכמה' שנמצאים בשלב איתור עורכים תורניים לקראת פרוייקט תורני רחב היקף.

    ישראל יום טוב, מנהל מחלקת קשרי חוץ במרכז 'כיוון': "אנו נתקלים לעיתים קרובות באברכים שמעוניינים לשלב לימודי כולל עם הכנסה מעבודות תורניות ועבודות שניתן לבצע מהבית. היריד הנוכחי, הוא חלק מהמאמצים של מרכז 'כיוון' להתאים את אפשרויות התעסוקה לכל פונה. היריד יוקדש כולו למקצועות תורניים, ויחשוף את הנוכחים למקצוע עריכה תורנית ועריכת חידושי תורה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין על מרכז כיוון אנשים חזקים אם מנכ"ל חזק

    2. 1

      כל הכבוד למרכז כיוון על היוזמות הברוכות חזקו ואימצו