אייכלר מאשים: "כחלון לא התאים את 'מחיר למשתכן' לחרדים"

    עמית דניאל 2 Comment on אייכלר מאשים: "כחלון לא התאים את 'מחיר למשתכן' לחרדים"

    חבר הכנסת ישראל אייכלר טוען כי תכניתו של שר האוצר משה כחלון הותאמה לחרדים בשלב מאוחר מאד, לאחר התייקרות הקרקע: "היה כאן שר אוצר שבנה את תכנית 'מחיר למשתכן' כדי שלא תתאים לחרדים"

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות תשע"ט. חבר הכנסת ישראל אייכלר שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" והתייחס לבחירות הקרובות וגם, לראש עיריית טבריה, רון קובי: "קובי הוא הטיפש שאומר את כל שראשי הערים רוצים בלב: להדיר חרדים מכל מקום ולהפעיל תחבורה ציבורית בשבת".

    אייכלר דיבר על מצוקת הדיור החרדית ואמר: "נלחמנו להגדלת היצע הדיור לציבור החרדי, אבל היה כאן שר אוצר שבנה את תכנית 'מחיר למשתכן' כדי שלא תתאים לחרדים. עד שנתנו לנו בבית שמש, ייקרו את מחירי הקרקע".

    על הטענות כי יש חרדים המתכוונים להצביע לנתניהו, אמר אייכלר: "מי שיחזק את ראש הממשלה בנימין נתניהו על חשבון המפלגות החרדיות, מי שלא מצביע למפלגה חרדית, יקבל את גנץ ולפיד בממשלת האחדות בראשות נתניהו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מחירים מופקעים. וגם למרבית הזוכים… מתברר כעבור שנתיים…. שאין היתר בנייה… אין מענה מצד הקבלן לפשר העיכוב… אין מענה מטעם חברת "הבקרה" של משרד השיכון…. גם אם מוצגת מעטפת נוצצת של מוקד טלפוני 5349*. האמת… נסו לברר על זכייתכם ותקבלו אותה תשובה. כרגע לא ידוע…. מה "כרגע" ? חלפו שנתיים מהזכיה, וממסירת המגרש לקבלן…. למה אין היתר בניה? לא ידוע. למה הקבלן לא יוצר קשר?קח טלפון וברר מולו.
      הקבלן בכלל מתעלם….
      ואלפי זוכים מחכים שנתיים ואיש לא באמת עונה לשאלה מתי יתקבל היתר? מתי יבנה? מסגרת זמן מחייבת? מדד מ 2016 ושכירות…

      ככה בונים בית בישראל. בהגרלה. וגם אז… צריך מזל\היתר\להתחנן לפיסת מידע.

      העיקר בישרו ל 50 אלף איש… זכיתם..
      ועוד ממשיכים בהגרלות

    2. 1

      שיתבייש לו ח"כ איכלר כפוי טובה , 90 דירות בנצרת עלית במחיר למשתכן בונה השר כחלון לחסידות בעלזא + מענק של 60 אלף ש"ח לכל דירה