נתניהו: "הכיתוב 'עם ישראל חי' יגיע לחלל – חלום"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "הכיתוב 'עם ישראל חי' יגיע לחלל – חלום"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לשיגור החללית הישראלית הראשונה ואמר: "זהו צעד גדול מאוד למדינת ישראל וצעד ענק לטכנולוגיה הישראלית"

    נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "שמענו אתמול בכיר במשטר הטרור האיראני אומר: "איראן השיגה יותר מ-90% מהיעדים שלה בסוריה". זה לא נכון. זה נכון שהם מנסים וזה נכון שאנחנו בולמים אותם. לפני כחודש אמר גורם איראני אחר שהם רק 'מייעצים' לסוריה. העולם שומע הרבה מאוד שקרים מאיראן. יש לי מסר ברור למשטר האיראני שרוצה בהשמדת ישראל: ישראל תמשיך לפעול ככל שיידרש כדי לבלום את ההתבססות הצבאית האיראנית בסוריה".

    נתניהו עדכן על זמן מחודש לפגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין: "ביום רביעי הקרוב אני אפגש במוסקבה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. שוחחנו בטלפון שיחה מקדימה לקראת המפגש הזה וכמובן שהנושא של איראן יהיה בראש סדר הדיונים שלנו, על כך הסכמנו. אני אדון עמו על ההתפתחויות באזור ובתוקפנות האיראנית".

    עוד אמר: "נדון גם בחיזוק מנגנון התיאום הביטחוני בין צה"ל לצבא רוסיה כדי לשמור על היציבות ולמנוע חיכוכים מיותרים באזור. השיחות הללו חשובות לביטחון, חשובות לצבא ההגנה לישראל וחשובות מאוד למדינת ישראל".

    באשר לשיגור החללית אמר ראש הממשלה: "דבר נוסף שחשוב למדינת ישראל, זה מה שהתרחש ביום שישי לפנות בוקר. מדינת ישראל עשתה היסטוריה ושיגרה חללית ישראלית ראשונה לירח. אני צפיתי בשיגור מחדר הבקרה – זה היה רגע של גאווה עצומה והתרגשות עצומה. זהו צעד גדול מאוד למדינת ישראל וצעד ענק לטכנולוגיה הישראלית. אני רוצה שאזרחי ישראל יידעו שהתנ"ך שלנו יגיע לירח, וגם הכתובת שרשומה מתחת למצלמה: "עם ישראל חי". זה דבר שאפשר היה רק לחלום עליו".

    עוד אמר: "עכשיו צריך רק לקוות שהחללית תשלים את המשימה ותנחת על הירח. זה החלק הקשה ביותר. אבל עם זאת, עצם העובדה שאנחנו המדינה הרביעית, אחרי שלוש מעצמות – ארה"ב, רוסיה וסין, שלוש המדינות ששיגרו לירח, שמנסה, ואולי אף תצליח להיות המדינה הרביעית, היא כבוד עצום למדינת ישראל, והבעת אמון ביכולות שלנו, בתעוזה שלנו ובעתיד שלנו".



    0 תגובות