אינטרנט מסונן מהיר ועוצמתי בהתאמה לעסקים

    עפר גדנקן No Comments on אינטרנט מסונן מהיר ועוצמתי בהתאמה לעסקים

    יש פתרון אמיתי למשתמשים לצרכי עבודה: 'אתרוג POWER' אינטרנט עוצמתי, מהיר וחזק, לצד וסינון מדוקדק.

    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'אתרוג' חברת האינטרנט מציגה בימים אלו את 'אתרוג POWER' המיועד לאנשים הצורכים אינטרנט מסונן, אבל חשוב להם עבור צרכי העבודה שלהם שיהיה מהיר, חזק ועוצמתי, מבלי לפגוע ברמת הסינון.

    לפני מספר שנים יצאה 'אתרוג' לדרך עם 'אתרוג עסקים' שסיפק פתרון מלא לעשרות אלפי עובדים חרדים בכל התחומים שנהנו מאינטרנט מסונן, ללא שזה פוגע במרחב התמרון בו הם נדרשים לצורכי עבודה, וכל זה באיכות של שרתי החברה ועם מאות אלפי אתרים פתוחים ומסוננים.

    כעת, לאור הביקוש הגובר מצד הציבור החרדי המשתמש ברשת לצרכי עסקים בעצימות יומיומית גבוהה מציגה החברה את 'אתרוג לעסקים  POWER' – תולדה של מגוון שדרוגים פורצי דרך שבוצעו באתרוג בשנה האחרונה המאפשרים

    לה לספק שירות מקצועי ועוצמתי, בלי בעיות ותקלות, פשוט אינטרנט מהיר, חזק, עוצמתי ונקי.

    הייחודיות באינטרנט 'אתרוג' שהלקוח מקבל את השירות הבלתי מתפשר והמיטבי בזכות 3 כבלים תת ימיים לחיבור מהיר ואיכותי, מוקד שירות זמין 24/6 במענה אישי ומידי, טכנולוגיית סינון רובוטית בזמן אמת עם מערכת בינה מלאכותית. אתם תצטרכו להתרגל למקסימום הספקים במינימום זמן!

    היום נהנים משירותי 'אתרוג עסקים' רשימה ארוכה של חברות ומוסדות שבחרו בה כפתרון הטוב ביותר עבורם: עיריות, משרדים ממשלתיים, מוסדות חינוך, עסקים מובילים, חברות פרסום וגרפיקה. בחברה מסבירים כי, ההגנה של אתרוג מבוססת על שילוב ייחודי של 3 סוגי הגנה הכוללות, טכנולוגיה מובילה ובלעדית מבית אינטרנט אתרוג, פיתוחים טכנולוגיים ייעודיים של בדיקות אוטומטיות בזמן אמת ובינה מלאכותית בהתאמה מיוחדת לציבור החרדי בשילוב ופיקוח של בדיקות אנושיות קפדניות. גולת הכותרת היא במענה המידי המיוחד בקצב הפועם של עולם העסקים.

    לדברי הרב אפרים שבדרון מנהל אתרוג "לאחר למידת הרגלי הצרכנים והצעידה של עולם העסקים קדימה בכל תחומי התלות ברשת, החלטנו לצאת לדרך עם מגוון חידושים פורצי דרך לציבור החרדי העובד,  'אתרוג POWER' הינו 'סוס עבודה' המציע את כל היתרונות לעבודה אינטנסיבית ורצופה, ללא תקלות וללא עיכובי מענה לכל אורך הרצף המקצועי".



    0 תגובות