יהדות התורה מגיבה לאיחוד: "לא נשב עם גנץ"

    איתי גדסי No Comments on יהדות התורה מגיבה לאיחוד: "לא נשב עם גנץ"

    ב"יהדות התורה: מגיבים לאיחוד בין יאיר לפיד לבני גנץ ואומרים: "ניאבק בכל דרך להמשך שלטון נתניהו מתוך אחריות לשלמות העם, עתיד היהדות החרדית, הצביון היהודי, ערכי הדת ומסורת ישראל"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות תשע"ט. תגובת מפלגת יהדות התורה המאוחדת סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן (אגודת ישראל), ויו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני (דגל התורה): "'יהדות התורה' חזתה מראש את הסכנה שבחיבור זה והתאחדה מבעוד מועד בהסכם על רשימה משותפת ואחראית בין אגו"י לדגה"ת באחדות מלאה, כדי להוות משקל נגד לחיבורים כלפי הציבור החרדי. יהדות התורה הפועלת בהוראותיה של גדולי ישראל שליט"א, חברי מועצות גדולי התורה, לא תוכל לשבת בממשלה שעלולה לקום בין לפיד וגנץ".

    גפני אמר: "ניאבק בכל דרך להמשך שלטון נתניהו מתוך אחריות לשלמות העם, עתיד היהדות החרדית, הצביון היהודי, ערכי הדת ומסורת ישראל. האיחוד הזה – אין קשר בין מרכיביו. גנץ הוא אדם ראוי, היה רמטכ"ל מצוין. לפיד בדיוק הפוך, אני מעריך את הכישרונות שלו, בכל אופן הוא היה כתב ב'במחנה', אבל האיחוד הזה מעמיד אותנו במצב שלא נוכל ללכת לקואליציה עם גנץ בגלל שהוא ביחד עם לפיד. לא ראוי למדינת ישראל שיהיה לה ראש ממשלה בדמותו של יאיר לפיד. האיש לא יודע לנהל את משרד האוצר, את המדינה הוא רוצה לנהל?!".

    ליצמן אמר: "מדובר באיחוד לשם פירוד בעם ושיסוי נגד מסורת ישראל, ובמטרה יחידה להפיל את נתניהו ופגיעה בשותפיו הקיימים בימין והחרדים. חיבור בין יאיר לפיד שכשל בהיותו שר אוצר תוך פגיעה נוראה בציבור החרדי, לבין בני גנץ שמגיע ללא ניסיון פוליטי מעשי, מהווה סכנה ברורה לציביון היהודי של המדינה, ונקודת אזהרה חמורה מפני חזרה לתקופת ‘גזירות לפיד’ שסיכנה את היהדות החרדית". את הדברים אמרו בכינוס הארגונים העסקיים בישראל.



    0 תגובות