כינוס מועצת חכמי התורה: זו הרשימה הנבחרת של ש"ס

    איתי גדסי 3 Comment on כינוס מועצת חכמי התורה: זו הרשימה הנבחרת של ש"ס

    מועצת חכמי התורה התכנסה במעונו של מרן ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, בשכונת רמות בירושלים | בחמישייה הראשונה נשארו חברי הכנסת הוותיקים של ש"ס, פרט לשר הדתות יצחק וקנין שנותר בחוץ | חברי הכנסת נהרי ויצחק כהן יפרשו מהכנסת בעוד שנתיים | כל הפרטים

    כינוס מועצת חכמי התורה צילום: יעקב כהן
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כינוס מועצת חכמי התורה של ש״ס הערב (רביעי) במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הסתיים. בישיבה השתתפו נשיא המועצת מרן חכם שלום כהן, הגאון רבי שמעון בעדני, הגאון רבי ראובן אלבז, הגאון רבי משה מאיה והגאון רבי דוד יוסף.

    ‏מועצת חכמי התורה פונה לגאון הגדול הרב מאיר מאזוז, להצטרף לש"ס ומסמיכה את הרב דוד יוסף לנהל את המו"מ. המועצת קוראת להגאון הרב מאזוז להכניס נציג שלו למפלגה שישובץ במקום ריאלי ובלבד שלא יהיה זה אלי ישי.

    עוד נקבע בדיון, כי חברי הכנסת  הוותיקים בתנועה שנמצאים מעל 20 שנה בכנסת, סגן שר האומר איציק כהן ומשולם נהרי יפרשו בעוד שנתיים. מרנן ורבנן הודו לשר יצחק ועקנין ולח"כ דני סיידה על פעילותם הברוכה בתנועת ש״ס.

    מרנן ורבנן שליט״א, דנו בנושאים הבוערים העומדים על סדר יומה של היהדות, כמו שמירת מעמדם של בני הישיבות ומניעת פגיעה בסטטוס קוו היהודי.

    להלן סדר רשימת ש״ס לכנסת ה-21 כפי שנקבעה ע״י מועצת חכמי התורה:

    1. אריה דרעי, 2. איציק כהן, 3. משולם נהרי, 4. יעקב מרגי, 5. יואב בן צור, 6. מיכאל מלכיאלי, 7. ינון אזולאי, 8. משה אבוטבול, 9. אוריאל בוסו, 10. שלמה דהאן, 11. דוד סעדה,
    12. משה ארבל.

    יש לציין, כי לאור החוק הנורווגי בו שרים וסגני שרים, מתפטרים מהכנסת לאחר השבעתם, צפויים להכנס מספר חברי נסת נוספים מש"ס לאחר הבחירות.

    .

    צפו:

    צילום: יעקב כהן


    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      חייב אחדות, אם גנץ ופיד מתאחדים סכנה!!!! אלי ישי חייב לחזור לתוך ש"ס. דרעי חייב להסיר את ההתנגדות. מסוכן!

      1. שסניקים בעטו אותו מה אתה רוצה הא ????