הנדל תוקף: "בגלל חוסר ביטחון עצמי – נתניהו מדבר על נסיגה"

    אסתי פלד No Comments on הנדל תוקף: "בגלל חוסר ביטחון עצמי – נתניהו מדבר על נסיגה"

    המועמד לכנסת מטעם מפלגת חוסן לישראל, יועז הנדל התראיין ל'מהדורה המרכזית' והשיב אש על הקמפיין ראש הממשלה: "אי אפשר לומר שצה"ל רופס שאתה לא יודע לקבל החלטות" | על קמפיין השמאלנים: "נתניהו הצביע בעד ההתנתקות ושחרר מחבלים בניגוד לביבי שתמך" | החלטות מדיניות: "נתניהו דוחה את תוכנית טראמפ ולא מספר לציבור את האמת" | האזינו

    יועז הנדל צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועז הנדל מי שכיהן כראש מערך ההסבר הלאומי של מדינת ישראל ומונה לכך על ידי נתניהו, וכיום המועמד מטעם מפלגת "חוסן לישראל-תלם" לכנסת, התראיין היום (רביעי) על עמדותיה של המפלגה מול בנימין נתניהו, והאם הם מפלגת שמאל, "אנחנו מפלגת ימין שחברה למפלגת מרכז".

    עוד הוסיף הנדל: "אנשים קוראים לעצמן ימין חזק, בפרקטיקה זה פייק ימין. הם בהגדרה מפלגה שנלחמת בשמאל. בוגי יעלון ברגעים הקשים שנתניהו הצביע בעד ההתנתקות בוגי היה נגד וגם בעשירייה הראשונה בליכוד ביצעו את ההתנתנקות. בוגי הצביע כנגד שחרור מחבלים שנתניהו ביצע".

    הנדל תקף את נתניהו: "אי אפשר לתקוף את מוסדות המדינה כל היום, אפשר לבקר, אתה לא יכול לתקוף את המשטרה ולומר שהיא מושחתת שאתה בחקירות, אתה לא יכול לומר שצה"ל רופס בזמן שאתה לא יודע לקבל החלטות. אנחנו לא רק ביבי יש לו זכויות, אבל אנחנו בעד ממלכתיות".

    איחוד עם יאיר לפיד: "אני בעד שיתופים וחיבורים עם אנשים שיהוו אטלרנטיבה שלטונית שהיא ימין מרכז. נתניהו רוצה לומר שאנחנו שמאלנים בגלל חוסר ביטחון שלו, הוא מצהיר על ההתנתקות והוא היה בעד. הוא דוחה את תוכנית טראמפ ולא רוצה לומר לציבור מה יש שם".

    עוד תקף הנדל: "נתניהו חובר לכהניסטים ועד חוקים מוזרים שקשורים לחקירות שלו ואחנחנו רוצים לייצר שינוי".

    יחסי דת ומדינה: "אחד הנושאים המעניינים שגנץ מרים, חלק מהחברה הישראלית הם החרדים ולכן יש לנו נציגה חרדית כי הם חלק מאיתנו. מי שמכיר אותי ואת גנץ. אני לא מכיר את משנתו של ניסנקורן בענייני דת ומדינה. אנחנו חושבים שצריך לאמץ את אמנת גביזון-מידן. זה פיתרון מצוין לכל הקבוצות בחברה הישראלית".

    פשרה בהלכה: "יש עדיין עבודות בשבת, יש הרבה פשרות שהמפלגות החרדיות עושות. בממשלה הנוכחית המפלגות החרדיות הגיעו לפשרות. מדינת ישראל מפעילה תחבורה ציבורית בכל מיני מקומות בשבת. יש גם מקומות שצריכים להיסגר בשבת על פי האמנה. מקום לעצום עיניים, שרוצים לייצר משבר מייצרים. לכן אני אומר צריך לשבת ולדבר על זה".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות