רני רהב: "כותב נאומו של גנץ חייב להתפטר"

    אסתי פלד 1 Comment on רני רהב: "כותב נאומו של גנץ חייב להתפטר"

    רני רהב בעלי משרד היח"צ מהגדולים בישראל, התראיין ל'מהדורה המרכזית' על הבחירות בישראל | נאום גנץ: "נאום שהיה אסור שיאמר מדובר בתקלה חמורה" | מצבה של ישראל: "גם בפן הכלכלי הביטחוני והמדיני המצב מעולה" | האזינו

    רני רהב צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רני רהב בעלים של משרד יחסיציבור מהגדולים והמשפיעים בישראל, התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, כל מערכת הבחירות הנוכחית והאסטרטגיה החדשה והאגרסיבית שהחלה במטה של גנץ כלפי נתניהו.

    הנאום שנשא גנץ לא מתאים לו, בדיוק כמי שהיה מעז לומר שגנץ לא היה מתאים להיות רמטכ"ל. איך ייתכן שקם אדם ומספר דברים שלא היו כנגד ראש הממשלה, הוא היהלוחם חשוב בסיירת מטכ"ל הפייק ניוז הזה צריך להסתיים".

    להתפטר: "לכולם היו כותבי נאומים, זה חלק מהתקשיר של כל ראש ממשלה/מפלגה, אבל כותב הנאום הזה היה צריך להתפטר מתפקידו. מצד שני גנץ הוא רמטכ"ל ערץ ואיש מדהים הייתה כאן תקלה קשה".

    מערכת הבחירות: "הבחירות האלה הם אחת ממערכות הבחירות החשובות ביותר שהיו כאן, כל חברי הכנסת מועילים, אבל צריכים הרבה הדרכה. אנחנו בחברה לא טיפלנו בפוליטיקאים. אבל חברי הכנסת חייבים ניסיון".

    ישראל במצב מעולה: "המצב הביטחוני והכלכלי והמדיני מעולה שבמעולים. אין מנוס משתי מדינות אני מקווה שיהיה לנו פרטנר. הבחירות האלו מאוד אישיות ומאוד יהיו בכסח גדול".

    עוצה לישראל: "אותו אדם שהיה אחראי על ההסתה לרצח רבין אסור לו להיות בכנסת ישראל. בן גביר עשה דברים מאוד אלימים בחברה הישראלית. הוא לא צריך להיות בכנסת. יש לו מספיק פלטפורמות לפעול בהם. אי אפשר לשכוח לו את האקטביזים שהוא ייצר".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא לא כתב שום נאום הוא לקח את הנאום של נתניהו מהפח