האופניים התרסקו: רוכב אופניים נפצע באורח קשה בבני ברק

    בנצי לייזרוביץ No Comments on האופניים התרסקו: רוכב אופניים נפצע באורח קשה בבני ברק

    רוכב אופניים חשמליים נפגע היום (רביעי) מרכב ברחוב אברבנאל בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח בילינסון. מדובר בגבר כבן 34 במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים. חובש רפואת חירום בבימבולנס מד"א יששכר וייס שהגיע ראשון למקום סיפר: "הייתי במרחק של מאות מטרים בודדים על הרחוב עצמו כשקיבלתי את הדיווח …

    זירת התאונה
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רוכב אופניים חשמליים נפגע היום (רביעי) מרכב ברחוב אברבנאל בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח בילינסון. מדובר בגבר כבן 34 במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים.

    חובש רפואת חירום בבימבולנס מד"א יששכר וייס שהגיע ראשון למקום סיפר: "הייתי במרחק של מאות מטרים בודדים על הרחוב עצמו כשקיבלתי את הדיווח על התאונה, כשהגעתי למקום ראיתי את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה קשה בגפיים ומחבלת ראש מדממת. מיד ביצעתי בדיקות רפואיות ראשוניות והתחלתי להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות והוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבו קשה ויציב."

    מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה במקום מכווינים את התנועה. בוחן תנועה בדרך למקום. מומלץ לציבור הנהגים להמנע מלהגיע לאזור עקב עומסי תנועה".



    0 תגובות