יוגב מתנגד לשיריון בליכוד: "בבית שלי יתקשו להצביע לנו בגלל ההסכם"

    איתי גדסי No Comments on יוגב מתנגד לשיריון בליכוד: "בבית שלי יתקשו להצביע לנו בגלל ההסכם"

    ח"כ מוטי יוגב (האיחוד הלאומי) שזכה במקום הרשון בפריימריז במפלגה, מתנגד להיות משוריין במקום ה-28 ברשימת הליכוד. על ההסכם אמר יוגב: "קשה היה לי מאוד, ועדיין קשה, עם ההסכם הזה שמחייב אותנו להכניס את מי שאינם מאנשי הציונות הדתית"

    יוגב ונתניהו צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הצעת השריון של ח"כ מוטי יוגב במקום ה-28 בליכוד, לצורך סלילת סכם האיחוד בימין. ח"כ יוגב מבהיר היום (רביעי) כי הוא מתנגד לשריון, לאחר שזכהבמקום הראשון במרכז המפלגה העדיף שלא להיות משוריין ויתמודד גם בבחירות הקרובות ברשימת הבית היהודי.

    יוגב אמר בהודעתו: "'בתוך עמי אנוכי יושבת': אני נשאר נאמן לציונות הדתית ומתמודד יחד עם אנשי הבית היהודי, למרות כל הקושי", אמר.

    בנוגע להסכם, אמר יוגב: "קשה היה לי מאוד, ועדיין קשה, עם ההסכם הזה שמחייב אותנו להכניס את מי שאינם מאנשי הציונות הדתית. כתוצאה מכך, עלולים חברים וחברות שלנו שלא למצוא את עצמם בבית היהודי, על אף שמדובר רק בבלוק טכני, שכפי הנראה חיוני כדי להבטיח את קיומו האלקטורלי בכנסת הבאה".

    ח"כ מוטי יוגב הוסיף כי "גם בביתי שלי יהיו מי שיתקשו להצביע לרשימה כזאת, אך הם יצטרכו להבין שזוהי מציאות של חוסר ברירה. אי אפשר להישאר באוויר עם כל האמת, ויש להשיג את המשימות ברות ההשגה, בדרך לבניין העם והמדינה, ברוח הציונות הדתית".



    0 תגובות