כחלון תוקף: "יש על ניסנקורן לחץ מהקבלנים לבטל את מחיר למשתכן"

    איתי גדסי No Comments on כחלון תוקף: "יש על ניסנקורן לחץ מהקבלנים לבטל את מחיר למשתכן"

    במהלך טקס חלוקת מפתחות לרוכשי דירות בפרויקט מחיר למשתכן בשדרות, תקף שר האוצר משה כחלון את המפלגות החדשות שהוקמו, שלדבריו לא ישרתו את הציבור: "כרגע יושבים בת"א פוליטיקאים ועושים חישובים מי יתחבר למי ואיזה סידור עבודה יקבל כל אחד. לא אכפת להם משדרות ומהזוגות הצעירים"

    כחלון בשדרות היום
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נאבקים על קולות הצעירים. שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון ושרת הבינוי והשיכון, ד"ר יפעת שאשא ביטון הגיעו היום (רביעי) לשדרות, במסגרת קמפיין הבחירות לכנסת, בו הם מקדמים את הישגי המפלגה בתוכנית 'מחיר למשתכן, השרים חילקו את המפתחות לדירותיהם החדשות של עשרות משפחות שרכשו דירה במחיר למשתכן והיום, שנה וחצי לפני המועד המתוכנן, המפתחות כבר בכיסם.

    השר כחלון התייחס לאיומי ניסנקורן לבטל את מחיר למשתכן: "אבי ניסנקרון, שרואה את עצמו שר האוצר, כבר הודיע הבוקר שהוא הולך לחפש אלטרנטיבות לפרוייקט מחיר למשתכן. אני מבין למה הוא אמר את זה, כי יש עליו לחץ מהקבלנים. האלטרנטיבה היא שלא תהיה אפשרות לזוגות צעירים לקנות דירה, והכספים והמיליארדים יגיעו למקומות אחרים".

    השר כחלון תקף את ה'חיבורים': "כרגע יושבים בת"א פוליטיקאים ועושים חישובים מי יתחבר למי ואיזה סידור עבודה יקבל כל אחד. לא אכפת להם משדרות ומהזוגות הצעירים. אתם תראו אותם עומדים בתור לשדרות כשיש אירוע בטחוני. אבל הם לא יבואו לפה בשאר השנה לבנות דירות לזוגות הצעירים, לדאוג לצהרונים ולטפל בחינוך ובבריאות".

    שרת הבינוי והשיכון ד"ר יפעת שאשא ביטון: "משפחות חדשות מגיעות לביתם החדש בעיר המדהימה שדרות. השמחה הזאת שייכת לא רק לזוגות הצעירים, אלא גם לסבתות והסבים, להורים. מפלגת כולנו תמשיך להילחם למען הזוגות הצעירים, ולנצח למען הזוגות הצעירים. אנחנו זוכרים מאיפה באנו ואת מי אנחנו משרתים".



    0 תגובות