ההסתדרות: תנאי העסקה של כ-600 עובדים ב'מעייני הישועה' ישופר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ההסתדרות: תנאי העסקה של כ-600 עובדים ב'מעייני הישועה' ישופר

    ההסכמות שנחתמו בין ההסתדרות, הנהלת בית החולים בבני ברק וועד עובדי המינהל, המשק והפרא-רפואיים, כוללות שיפורים כלכליים בתשלומי קרן השתלמות, קצובת ביגוד, דמי הבראה, תמריץ כוח עזר, הפרשות לפנסיה ועוד | במסגרת ההסכמות, התחייבו הצדדים להמשיך במו"מ במטרה להגיע להסכם קבע שימשיך לצמצם את פערי השכר בין העובדים לבין עובדי בתי חולים אחרים

    בית החולים "מעייני הישועה"
    12:27
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on איך מגיעים לפסח ברוגע: דיתי וינשטיין מגלה את הסודות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר כשנתיים של משא ומתן ומספר חודשי מאבק, ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת בית החולים מעייני הישועה בבני ברק הגיעו להסכמות על שיפור תנאי העסקתם של מאות עובדי מחלקות המינהל, המשק והפרא-רפואיים (כגון עובדי מעבדה, רנטגנאים ועובדים סוציאליים). אמש נרשמה היסטוריה כשהצדדים חתמו על מתווה ביניים המכיל מספר הסכמות דרמטיות.

    פריצת הדרך במשא ומתן הביאה להסכם ביניים לתקופה של 8 חודשים אשר במהלכם התחייבה הנהלת בית החולים להמשיך בדיונים במטרה להגיע להסכם קיבוצי. מטרת ההסכם הקיבוצי הסופי תהיה, השוואת תנאי העובדים לתנאים הנהוגים בבתי החולים הממשלתיים. הצדדים סיכמו כי יפעלו במשותף מול משרד האוצר ומשרד הבריאות במטרה להבטיח את הגדלת תקצוב בית החולים.

    בהסדר הביניים סוכם בין היתר כי ההנהלה תגדיל ל-7.5% את ההפרשות לקרן השתלמות לעובדים המקבלים כיום 5%, תשווה את דמי ההבראה לעובדים המקבלים פחות מהנהוג בשירות המדינה, תגדיל את התגמולים לפנסיה בחצי אחוז ותשלם תמריץ שנתי לעובדי כוח עזר שאינם מקבלים אותו כיום. עוד סוכם על מכסת ימי הצהרה, הגדלת מספר ימי הבחירה, קצובת ביגוד ומתן ימי השתלמות בתשלום לעובדים במקצועות הפרא-רפואיים.

    נזכיר כי לפני חודש חתמו ההסתדרות והנהלת מעייני הישועה על הסכם נוסף, שהסדיר את תנאי ההעסקה של האחים והאחיות בבית החולים.

    אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות: "קיימת חשיבות גדולה בשיפור תנאי ההעסקה של עובדים מהסקטור החרדי. מדובר בציבור מוחלש אשר עושה עבודה חשובה וראוי לתגמול הולם, ועל כן אני מברך על חתימת ההסכם שעושה צעד גדול עבורו".



    0 תגובות