סמוטריץ': "תכנית המאה של טראמפ תוגש בקרוב לנתניהו"

    איתי גדסי 1 Comment on סמוטריץ': "תכנית המאה של טראמפ תוגש בקרוב לנתניהו"

    יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' אומר לקראת הגשת תכנית המאה של טראמפ: "העבר הלא רחוק לימד אותנו דבר אחד – אי אפשר לסמוך על הליכוד" | וגם, מה הוא חושב על בנט: "פליטי יש עתיד של בנט לא בדיוק עמוד יציב"

    השר בצלאל סמוטריץ'
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ אמר היום כי: "תכנית ה-100 של טראמפ תוגש לשולחנו של נתניהו בקרוב. העבר הלא רחוק לימד אותנו דבר אחד – אי אפשר לסמוך על הליכוד, וגם רשימת תומכי ההתנתקות ופליטי יש עתיד של בנט לא בדיוק עמוד יציב".

    סמוטריץ' התייחס לריצה המשותפת עם עצמה יהודית ואמר: "החלטנו לרוץ יחד גם עם עוצמה יהודית, ולהבטיח שאף קול ימין לא ילך לפח. נכון, החיבור לא בא בטבעיות גם לנו, אבל בימים אלה הסיכון פשוט גדול מידי".

    עוד אמר: "הקמפיינים המשמיצים והספינים המכוערים שעוד יעשו על גבי הציונות הדתית בעקבות הבלוק הטכני הזה ידועים וצפויים. אבל זה בדיוק מה שזה: בלוק טכני. בעשירי לאפריל אנחנו ניפרד כידידים והבית היהודי – האיחוד הלאומי ימשיכו לייצג את דרכה האמיתית והחד משמעית של הציונות הדתית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם הבית היהודי לא יתאחד עם אלי ישיי, אז אולי הוא לא יעבור את אחוז החסימה, ואז הגוש הימין יפסיד את המנדטים שלו, וישאר באופוזיציה ותקום ממשלת שמול, ולכן על הבית היהודי אחריות כבדה להתאחד עם אלי ישיי ומהר , אם הם לא רוצים להיות באופוזיציה, ואם הם לא רוצים ממשלת גנץ שמול