לא יהיה בכנסת הבאה: ח"כ דני סיידא מש"ס – פורש

    איתי גדסי 1 Comment on לא יהיה בכנסת הבאה: ח"כ דני סיידא מש"ס – פורש

    פרסום ראשון: חבר הכנסת דני סיידא, מסיר מועמדותו מרשימת ש"ס לכנסת ה-21 | סיידא נכנס לאחר פרישת יגאל גואטה וכיהן בכנסת במסגרת הוועדות השונות | סיידא: "תפקיד תובעני זה מחייב ומיועד לצעירי התנועה הנמרצים"

    סיידא
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת דני סיידה הודיע היום (רביעי) ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי ולמועצת חכמי התורה כי הוא מבקש שלא להתמודד לכנסת הבאה. "תפקיד תובעני זה מחייב ומיועד לצעירי התנועה הנמרצים", כותב סיידה. סיידה כזכור נכנס לכנסת ה-20 במסגרת החוק הנורבגי לאחר שסגן השר איציק כהן התפטר מהכנסת.

    במכתב שממוען לנשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן וליו"ר ש"ס השר אריה דרעי כותב ח"כ סיידה כי "ביום זה בו הגיעה העת בה יוחלט על רשימת חברי הכנסת מטעם תנועתנו תנועת ש"ס, החלטתי במכתבי זה לבקשכם לפטור אותי מתפקיד ח"כ ולגרוע את שמי מרשימת ש"ס לכנסת הבאה".

    סיידה מוסיף כי "לאחר 30 שנות עשיה למען תנועתנו הקדושה בכלל התפקידים אשר הוטלו עליי ולאחר שנה כח"כ מן המניין נוכחתי לדעת כי מחמת גילי ומקום מגוריי בצפון הרחוק ומעל לכל עקב הפגיעה הקשה במשק החקלאי שבבעלותי איני יכול לשאת בעול הקשה והמכובד הכרוך בעבודת הכנסת, בימים ושעות אין סוף, בוועדות, במליאה, ובסיורים בכלל רחבי הארץ בהתיישבות העובדת".

    סיידה מסמן את הצעירים וכותב "תפקיד תובעני זה מחייב ומיועד לצעירי התנועה הנמרצים. אמשיך לפעול ולסייע בכל תחום ובכל נושא התואמים את יכולותיי וכישוריי ממרום גילי ובפרט כמובן במחויבותי לשמור ולהציל את נושאי החקלאות וההתיישבות הקרובים לליבי ונתונים לצערי למשיסה וחורבן".

    את מכתבו חותם ח"כ סיידה: "תנועת ש"ס תהיה חייבת להמשיך ולפעול כדי לגונן ולשקם כפי שעשתה בעבר וביתר שאת בעתיד על נושא זה, כולי תקווה כי התנועה היקרה תצליח לקיים את מצע המפלגה בנושא חקלאות והתיישבות אותו כתבתי בימים האחרונים יחד עם יו"ר התנועה אשר יהווה את הבסיס להתנהלות התנועה בנושאים אלה וכולי תקווה כי אוכל לתת את תרומתי בכל תפקיד מתאים הקשור לכך".

    ההערכות הן כי בש"ס יחפשו כעת נציג מהפריפריה שימלא את החוסר הגדול שהשאיר אחריו סיידא כנציגם של החקלאים ותושבי הפריפריה.

     סיידא

    דן סידה נולד בי"ח בניסן תשי"ט, 26 באפריל 1959, לשלום וגליה סידה, שעלו מטוניס בשנת 1957 ועסקו כל חייהם בחקלאות. הוא חקלאי, בעל משק חקלאי לגידול כרמי יין, לול הטלה ומטעי פירות, ובעליו של פרויקט תיירותי בהתהוות. הוא מתגורר במושב ספסופה בגליל ונשוי לאורה, גמלאית שהייתה מנהלת לשכת ראש המועצה האזורית מרום הגליל והיום מנהלת את המשק החקלאי המשפחתי.

    דן סידה הוא אב לארבעה בנים – משפטן, איש ביטחון, מנהל מכירות בחו"ל ומנהל פרויקט תיירות – ולשתי בנות, סטודנטיות לכלכלה ומינהל עסקים לתואר ראשון ולתואר שני. כל ילדיו התחנכו במוסדות תורניים של רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס מייסודו של מרן הראשון לציון הרב עובדיה יוסף זצ"ל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גנץ רובוט מתמוכנת ע"י פרסומאים.חדל אישים