בש"ס תוקפים את ליברמן: "מצוקת המנדטים מובילה אותו לחרחר ריב"

    איתי גדסי No Comments on בש"ס תוקפים את ליברמן: "מצוקת המנדטים מובילה אותו לחרחר ריב"

    בתנועת ש"ס מגיבים לדברי ליברמן על כביכול כפייה דתית שמובילים המפלגות החרדיות בכנסת, בתגובה תקפו בש"ס את יו"ר ישראל ביתנו, אך ללא התקפה ישירה מצד דרעי הנחשב לחבירו, "ש"ס איננה מכריחה איש לקיום מצוות אך היא מייצגת ציבור ענק הרוצה מדינה יהודית המכבדת את המסורת ואת שומרי המצוות"

    דרעי וליברמן צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ש"ס מגיבה היום (שני) לדברי יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן במהלך קמפיין הבחירות, לדבריו "רק אנחנו נוכל לעצור את הכפייה הדתית בממשלת ימין הבאה". בש"ס בחרו לתקוף את ליברמן, אך לא מצד יו"ר המפלגה אריה דרעי הנחשב לחבירו, אלה הודעה שהוציאה המפלגה עצמה, בה נאמר: "כנראה שמצוקת המנדטים מובילה אותה לחרחר ריב ומדון בתוך החברה הישראלית".

    תגובת ש"ס: "היו ימים בהם חשבת "ששלמות העם חשובה משלמות הארץ". כנראה שמצוקת המנדטים מובילה אותה לחרחר ריב ומדון בתוך החברה הישראלית. גם אתה יודע, שזכותנו ההיסטורית והצודקת על ארץ ישראל מקורה בתנ"ך, ובלעדיו גם לראשי הציונות לא הייתה אפשרות להקים כאן מדינה".

    עוד הוסיפו: "ש"ס איננה מכריחה איש לקיום מצוות אך היא מייצגת ציבור ענק הרוצה מדינה יהודית המכבדת את המסורת ואת שומרי המצוות. אותו ציבור קיים גם בטבריה ומעוניין להמשיך לחיות בדו-קיום ובכבוד הדדי. אנו קוראים לך לחזור ולהיות הקול השפוי המחבר בין המגזרים ולא המפריד".



    0 תגובות